٥ من غسالات الملابس مبيعًا على ياقوطة في 2020

كتب: خالد عاصم

هنتعرف النهارده على أشهر وأكتر غسالات الملابس مبيعًا على ياقوطة خلال عام ٢٠٢٠ وراعينا إننا نتكلم عن غسالات ملابس متنوعة من حيث الأسعار والإمكانيات والشركات، ولو أي غسالة عجبتكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع 

غسالة تورنيدو تحميل أفقي ٧ كيلو

واحدة من أبرز غشالات الملابس في فئتها السعرية، وبتتميز غسالة ملابس تورنيدو حمولة ٧ كيلو جرام بمجموعة من الإمكانيات الممتازة زي إن حلتها معمولة من حلة ستانلس ستيل مقاومة للصدأ، وبتعتمد على ١٥ برنامج غسيل مختلف، أما معدل دوران الحلة فبيبلغ ١٠٠٠ لفة في الدقيقة، والغسالة فيها شاشة LCD لتوضيح نوع البرنامج وكمان عشان تحدد الأعطال، وبتتضمن الغسالة خواص مختلفة زي تأجيل بدء التشغيل لحد ٢٣ ساعة، خاصية القفل، التحكم في عدد اللفات، التحكم في درجة الحرارة، وكمان إمكانية إضافة الغسيل خلال دورة الغسل.

شوف عروض أسعار غسالة تورنيدو تحميل أفقي ٧ كيلو من هنا.

غسالة ملابس سامسونج تحميل علوي ديجيتال سعة ١٤ كيلو

غسالة ملابس تحميل علوي سعة ١٤ كيلو وبتتميز الغسالة بنظام Active Dual Wash وده نظام بيشمل حوض إضافي عسان يوفر مكان مناسب لغسل الملابس الرقيقة بدوياً وكمان ممكن يستخدم في تنضيف الملاس شديدة الاتساخ قبل ما ندخلها دورة الغسيل الأساسية، الغسالة كمان فيها خاصية بتساهم في إذابة المسحوق بشكل مثالي عشان نضافة أفضل وكمان عسان تحمي الملابس من ترسبات وبقايا المسحوق أما خاصية Wobble فبتساعد على العناية بالملابس بأكبر قدر ممكن وكمان بتمنع التشابك بين القطع الموجودة جوه الغسالة أما خاصية Magic Filter فدي مهمتها إنها تساعد على أكبر قدر ممكن من تنضيف الملابس البيضا والغامقة وبتخليها دايمًا منتعشة ونضيفة.

اتعرف على عروض أسعار غسالات ملابس سامسونج المتوفرة على ياقوطة من هنا.

غسالة توشيبا تحميل علوي حمولة ١٠ كيلو

غسالة تحميل علوي ممتازة من توشيبا سعتها ١٠ كيلوجرام وبسرعة دوران ٨٦٠ لفة في الدقيقة ومزدوجة بطلمبة خاصة لصرف المياه، الغسالة متعددة البرامج اللي بيتم التحكم فيها من خلال كمبيوتر ومزودة بمجموعة مختلفة من الفلاتر وكمان مصنوعة من أفضل المواد من حيث الجودة ومن حيث قدرتها على مقاومة الصدأ.

شوف عروض أسعار غسالة توشيبا التحميل العلوي سعة ١٠ كيلو من هنا.

غسالة ملابس بيكو تحميل أمامي ٨ كيلو ديجيتال

غسالة فول أوتوماتيك من أحسن غسالات الملابس المتوفرة في السعر ده، الغسالة سعة ٨ كيلو وبتتميز بالتحكم الديجيتال من خلال شاشة سهلة الاستخدام، الغسالة بتتميز بسرعة ٨٠٠ لفة في الدقيقة، وبتتضمن مجموعة مختلفة من البرامج منها برنامج المزج المصمم لغسيل الملابس القطنية والملابس المعمولة من النسيج الصناعي في نفس لوقت، كمان فيها برنامج مخصص للقمصان عشان قدر يحافظ عليها ويحميها، الغسالة بتتمتع بحماية للأطفال وبتوفير للطاقة.

شوف عروض أسعار غسالات ملابس بيكو المتوفرة على ياقوطة من هنا.

غسالة وايت بوينت تحميل أمامي ٦ كيلو

قدرت شركة وايت بوينت تثبت نفسها بشكل كبير في السوق المصري خلال السنين اللي فاتت وعلى مستويات مختلفة من بينها غسالات الملابس واللي من بينها الغسالة دي اللي سعرها مناسب جدًا ومناسب للأسر الصغيرة لأن سعتها ٦ كيلو، الغسالة فيها ١٥ برنامج معد مسبقًا من بينها نظام الغسيل السريع وكمان بتتميز بسرعة للحلة الداخلية ٦٠٠ لفة في الدقيقة.

اتعرف على عروض أسعار غسالة وايت بوينت تحميل أمامي ٦ كيلو من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف غسالات الملابس المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *