مستلزمات لليوم الكاجوال

items-casual-dayكتب أماني سمير

الرجل العملي دايمًا مشغول وباستمرار بيفكر في شغله، وطول الوقت حابب يطور من نفسه ويكون ناجح ومميز في أي حاجه بيعملها، وده ممكن ييجي على صحته وعلاقته بأهله وأصحابه، وساعات كتير ممكن يكون معندوش وقت يتسوق أو يشوف إيه الجديد في عالم موضة الرجال. وفي شباب لطبيعة عملهم لازم كل يوم يروح ببدله ويكون فورمال، وده بيخليه حاسس إنه مش على راحته بس خلاص اتعود على كده وبقى ده شكل حياته ونفسه يغيروا بس مش عارف. وفي منهم اللي لسه هيدخل الجامعة ومش عارف يختار لبسه -لإن الجامعة بالنسبة له عالم جديد عليه ومختلف- وحابب طبعًا يكون شاب أنيق وجذاب بدون مبالغة في التفاصيل. وعشان كل ده ياقوطة جمعت لكم شوية أفكار لليوم الكاجوال، ايه اللي ممكن تلبسه أو تستخدمه عشان تحس إنك على راحتك وواثق من نفسك وشكلك مميز ومختلف، ولو عجبتك حاجه من اللي شوفتها وحابب تشتريها أون لاين ممكن جداً طبعاً، والخطوات سهلة وهتوصلك أي حاجه تطلبها لحد البيت.

1. سويتر رجالي

يعطي شياكة وأناقة عند ارتداؤه، ولونه الأسود ملك الألوان يعطيك إحساس بالفخامة، وممكن تلبس معاه قميص كاروهات أوتيشرت أي لون من اختيارك، وكمان يليق مع بنطلون جينز لبني أو بيج أو رمادي، أو حتى بنطلون رياضي.

السعر 543 جنيه مصري.

لمشاهدة سويتر رجالي من هنا.

2. بنطلون جينز رجالي

يتميز بلونه اللبني الأصلي للجينز اللي يخليه مناسب مع كل الألوان من غير تقييد، وتقدر تلبس معاه تيشرت أو قميص، وجاكت أو سويتر، البنطلون الجينز قطعة مهمة جدًا في دولاب أي راجل لأنه سهل ومريح في لبسه، ومش هيخليك تفكر كتير ياترى هلبس ايه كل يوم ؟

السعر 145 جنيه مصري.

لمشاهدة بنطلون جينز رجالي من هنا.

3. حذاء رجالي

يجمع هذا الحذاء بين بساطة التصميم وشياكته في نفس الوقت، وتقدر تلبسه مع بنطلون جينز أو قماش، ولونه المميز يليق مع أي حاجه تلبسها، وكمان مريح في لبسه وتقدر تمشي بيه لساعات من غير ماتحس بالتعب.

السعر 230 جنيه مصري.

لمشاهدة حذاء رجالي من هنا.

4. شنطة يد رجالي

مصنوعة من خامات عالية الجودة عشان تستوعب أي حاجه تشيلها جواها، وفيها أكثر من جيب بالإضافة لجيب مبطن مخصص لوضع اللاب للحفاظ عليه، وتتميز بألوانها المختلفة والمتجانسة مع بعضها اللي تناسبك كرجل عصري وتزيد من جمال إطلالتك النهائية لتعطيك ثقة أكبر بنفسك وبشياكتك.

السعر 695 جنيه مصري.

لمشاهدة شنطة يد رجالي من هنا.

5. محفظة جلدية للرجال

من الحاجات الأساسية التي لا غنى عنها لأي رجل، وعشان كده اخترنا لك محفظة مميزة جدًا في شكلها مصنوعة من الجلد الأسود ومقاسها 18.5 x 9x 1.5سم، ومصممة بشكل مختلف لكي تلائم احتياجاتك، يعني مش مجرد محفظة للنقود لأنك ممكن تضع بداخلها أوراق صغيرة مهمة وتطمن إن مفيش حاجه هتقع منها لأنها محكمة الغلق.

السعر 131 جنيه مصري.

لمشاهدة محفظة جلدية من هنا.

6. شال شتوي

 مقاسه 19* 180 سم، ومصنوع من خامات تقيلة وناعمة في نفس الوقت علشان تحس بالدفء والراحة، وتقدر تلبسه مع أي حاجه سواء كنت لابس فورمال أو كاجوال، يعني مناسب ليك في كل الأوقات.

السعر 30 جنيه مصري.

لمشاهدة شال شتوي من هنا.

7. عطر رجالي

هو مزيج من مجموعة عطور تعطيك إحساس بالثقة والانتعاش والحيوية، وصناع هذا العطر يطلقون عليه عطر الفوز والنجاح، وعشان كده قاموا بتصميم زجاجة العطر على شكل كأس ليعطيك شعور دائم أنك دائمًا الأفضل، وأنك تستحق المركز الأول في أي عمل تنجزه.

السعر 520 جنيه مصري.

لمشاهدة عطر رجالي من هنا.

 قد تنفد المنتجات من المتاجر – out of stock-  في أي وقت لكن غالبًا تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك إبلاغنا فى تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com في فيسبوك.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *