أكتر شفاطات المطبخ والحمام مبيعًا على ياقوطة خلال عام 2020

كتب: خالد عاصم

هنتعرف النهارده على أشهر وأكتر شفاطات المطبخ والحمام مبيعًا على ياقوطة خلال عام ٢٠٢٠ وراعينا إننا نتكلم عن موديلات متنوعة من حيث الأسعار والإمكانيات والشركات، ولو أي شفاط من الشفاطات دي عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع 

أكتر شفاطات المطبخ والحمام مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢٠

شفاط مافيب صناعي مقاس ٢٧ سم

أول شفاط من الشفاطات الأكثر مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢٠ هو شفاط مافيب وهو شفاط صناعي قوي جدًا ينفع تستخدمه في المطبق أو الحمام وإن كان هو مخصص اكتر للاستخدام الصناعي والتجاري يعني لو عندك مطعم مثلًا هيقدر يفيدك جدًا، الشفاط مقاسه ٢٧ سم بقوة ٣٢ وات وبقوة شفط قوية جدًا قدرتها ٧٠٠ متر مكعب في الساعة.

اتعرف على عروض أسعار شفاطات مافيب من هنا.

شفاط توشيبا للحمام مقاس ٢٠ سم بشبكة

واحد من أبرز شفاطات الحمام بأبعاد مش هتاخد مساحة كبيرة بس بقوة شفط قوية جدًا بفضل المروحة المكونة من ست ريش، بيتميز الشفاط بشبكة أمامية للحماية ده طبعًا غير الشبكة الخلفية، هيكل الشفاط والمروحة من البلاستيك وبيتميز بانخفاض صوته جدًا وكمان مش بيختاج لأي تزييت أو تشحيم، اما قدرة العمل فبتوصل لأكتر من ٥٠٠٠ ساعة.

اتعرف على عروض أسعار شفاطات توشيبا للحمام والمطبخ من هنا.

شفاط مطبخ مقاس ٣٠ سم من أكاي

من بين الشفاطات الأكتر مبيعًا وشيوعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢٠، شفاط أكاي للمطبخ وهو شفاط قوي بمروحة من ست ريش بيتميز بقوة كهربائية ٣٠ وات، وبيتميز الشفاط بشبكة أمامي للحماية وكمان شبكة خلفية قابلة للغلق الكامل للتأمين ولمنع دخول أي حشرات للبيت في حالة عدم استخدام الشفاط.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الشفاطات من أكاي من هنا.

شفاط مطبخ تورنيدو بقطر ٢٥ سم

من الشفاطات الممتازة اللي بتقدمها واحدة من أكبر الشركات حاليًا في السوق المصري، وبيتميز الشفاط بإنه مصنوع من مواد طاردة للفئران وبيتميز بمروحة بلاستيك قابلة للفك لسهولة التنضيف وكمان بيتميز بخلفية محكمة الغلق غير قابلة للفك لضمان الحماية، الشفاط بيتميز بإنه بيقدر يترحك في اتجاهين للشفط والطرج وبيقدر يعمل لأكتر من ٥٠٠٠ ساعة متواصلة بهدوء ومن غير إزعاج.

اتعرف على عروض أسعار مختلف شفاطات تورنيدو من هنا.

شفاط باناسونيك زجاج مقاس ٢٠ سم

واحد من أبرز الشفاطات على مستوى الطاقة والجهد وقوة الشفط، والشفاط داشري مخصص للتركيب في الزجاج مقاسه ٢٠ سم وبيحتاج لفتحه مقاسها ٢٥ سم، وبيتميز الشفاط بمروحة بخمسة ريشة بقوة شفط قوية بس مش بيدعم الطرد يعني بيتحرك في اتجاه واحد بس، الشفاط بيتميز بخلفية قوية محكمة الغلق، وبيتم تشغيله من خلال سلك شد قوي جدًا.

اتعرف على عروض أسعار شفاطات باناسونيك المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الشفاطات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *