أهم منتجات Grandihome على ياقوطة

كتبت: منى عوض

السوق مليان براندات كتير بتهتم بأدوات ومنتجات المطبخ وبتقدم جديد دايمًا، بس أحنا النهاردة هنختص الكلام ببراند جديد اسمه جراندي هوم، وهنستعرض أكتر الأدوات التابعة للبراند ده شهرة ومبيعًا، ولو عجبك أي حاجة منهم وحبيت تشتريها تقدر تعرف أحسن أسعارها وتقدر كمان تطلبها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلك في أسرع وقت ممكن.

بنفكرك إنك ممكن تشتري منتجات جراندي هوم من خلال شهري أول وأسهل تطبيق تقسيط في مصر، واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وبس، ومن غير زيارة، ولا ضامن، واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

صينية لامعة من جراندي هوم – 43 سم

الصينية دي عبارة عن صينية تقديم مصنوعة من البلاستيك عالي الجودة والخالي من مادة بيسفينول أ، وعادة الصينية بتكون سهلة التنظيف سواء من خلال الماء والصابون أو في غسالة الأطباق. الصينية حجمها كويس جدًا فهي بتيجي بمقاس 43 سم، وكمان تقدر تسخن فيها أي حاجة أنت عايزها في الميكروويف.

ممكن تشوف صينية لامعة من جراندي هوم – 43 سم من هنا.

صينية ميلامين مستطيلة من جراند هوم

الصينية مستطيلة الشكل وحجمها كويس جدًا عشان تقدم فيها الطعام والمشروبات، وكمان مصنوعة من مادة الميلامين واللي مايعرفش إيه المادة دي فهي مادة غير سامة وآمنة تمامًا على الصحة وبيُصنع منها أدوات مطبخ كتير جدًا. الصينية شكلها لطيف وخفيفة الوزن وليها مقبضين عشان تقدر تمسكها بكل سهولة وأريحية، وكمان بتكون سهلة التنظيف وتقدر تنظفها في غسالة الأطباق.

ممكن تشوف صينية ميلامين مستطيلة من جراند هوم من هنا.

طبق لامع من جراندي هوم

طبق طعام لامع من جراندي هوم مصنوع من البلاستيك عالي الجودة والخالي من مادة بيسفينول أ، وهتقدر تغسله بكل سهولة سواء بالماء والصابون أو في غسالة الأطباق، وكمان البلاستيك بتاعه بيكون من النوع القابل للاستخدام داخل الميكروويف. وفي العموم تقدر تختار الأنسب ليك ما بين الطبق الصغير واللي بيجي بمقاس 20 سم أو الطبق الأكبر واللي بيكون مقاسه 25 سم.

ممكن تشوف طبق لامع من جراندي هوم من هنا.

بولة متوسطة لامعة من جراندي هوم

البولة شكلها لطيف وشيك ودا بفضل اللمعان بتاعها مميز وكمان تدويرتها شكلها لطيف وحجمها كويس فهي بتيجي بمقاس 39 سم عشان تحط فيها الشوربة أو أي مأكولات أنت عايزها وممكن كمان تستخدمها كوعاء خفق، وكل دا تقدر تعمله بكل أمان ومن غير ما تخاف أنها تتسبب في أي أضرار على صحتك فهي مصنوعة من مادة البلاستيك الخالي من مادة بيسفينول أ.

ولو أنت مش حابب تستخدم أطباق كتير أو متوسخش أطباق كتير فيبقى لازم تعرف أن الطبق ده قابل للاستخدام في الميكروويف، وكمان سهل تنظيفه سواء في غسالة الأطباق أو لأ.

ممكن تشوف بولة متوسطة لامعة من جراندي هوم من هنا.

طبق دائرى إكريليك صغير من جراندى هوم

الطبق ده صغير لو هتحط فيه أكل بسيط أو ممكن تحط الأكل لطفلك فيه، وبيكون مصنوع من الإكريليك الغير قابل للاستخدام في الميكروويف، ولكنه سهل التنظيف وتقدر تحطه في غسالة الأطباق عادي.

ممكن تشوف طبق دائرى إكريليك صغير من جراندى هوم من هنا.

مج بلاستيك من جراندي هوم

المج مصنوع من البلاستيك القوي والآمن تمامًا على الصحة على مدار الاستخدام لفترات زمنية طويلة، وفي العموم هو بييجي بسعة 0.4 لتر ومزود بمقبض عملي لسهولة الاستخدام وشرب أي سوائل ساقعه فيه سواء مياه أو عصاير وما إلى ذلك، وكمان من السهل تنظيفه.

ممكن تشوف مج بلاستيك من جراندي هوم من هنا.

لانش بوكس باك أند جو من جراندي هوم

اللانش بوكس المميز والآمن تمامًا على الصحة دا مصنوع من البلاستيك الخالي من مادة بيسفينول أ، وهيوفرلك قدرة على وضع كل الأطعمة اللي أنت عايزها- سواء ليك وأنت رايح الشغل أو لطفلك اللي رايح المدرسة- من غير ما تخاف من انسكاب الطعام برا العلبة أو بهدلة الشنطة أو الحاجة اللي محطوط فيها اللانش بوكس.

اللانش بوكس بييجي بحجم 2 لتر وبيجي معاه شوكة وسكينة وتقدر تفتحه وتقفله من خلال مشبك محكم الغلق وتقدر كمان تحطه في الفريزر وتغسله في غسالة الأطباق.

ممكن تشوف لانش بوكس باك أند جو من جراندي هوم من هنا.

عصارة بلاستيك يدوية للبرتقال والليمون من جراند هوم

عصارة بلاستيكية الصنع وسهلة التنظيف سواء بالماء والصابون أو في غسالة الأطباق، وتقدر تستخدمها بكل سهولة في عمل عصير البرتقال أو الليمون وتقدر كمان تصب منها في الكوب على طول لأنها مزودة بوعاء فيه فوهة صغيرة لسكب العصير على الفور.

ممكن تشوف عصارة بلاستيك يدوية للبرتقال والليمون من جراند هوم من هنا.

صناديق طعام مربعة الشكل من جراندي هوم

علب الطعام البلاستيكية دي واخدة شكل مربع وبتيجي بغطاء محكم الغلق عشان تخزن فيها كل الأطعمة اللي أنت عايزها وتحطها في الثلاجة بكل أمان ومن غير خوف من أن الطعام اللي موجود جواها يقع في الثلاجة ويبهدل الدنيا، وتقدر تختار من العلب دي الحجم اللي يناسبك واللون كمان اللي تحبه.

ممكن تشوف صناديق طعام مربعة الشكل من جراندي هوم من هنا.

علب طعام مستطيلة الشكل من جراندي هوم

علب الطعام البلاستيكية مستطيلة الشكل وبتيجي بغطاء محكم الغلق لتخزين كافة أنواع الأطعمة وضمان أنها مش هتقع وأنت حاططها في الثلاجة أو أيًا كان المكان اللي أنت مخزنها فيه.

ممكن تشوف علب طعام مستطيلة الشكل من جراندي هوم من هنا.

تقدر تختار بين تشكيلة كبيرة لمنتجات جراندي هوم من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *