أفكار لهدايا ليك وليها في الڤلانتاين

أفكار لهدايا لطيفة ليك وليها في الڤلانتاين 2018

كتبت: مي سرور

مع ضغوط الحياة وكثرة مشاغلنا والقلق اللي بقت هي السمة الغالبة على أيامنا، بندور على أي مناسبة أو سبب يفرحنا ونقدر نفرح اللي حوالينا. عشان كده فكرة عيد الحب (الڤلانتاين) – هي وغيرها من الاحتفالات الحديثة علينا – لقيت إقبال كبير لأنه بيكون مناسبة حلوة للناس تقرب فيها مع بعض ويتهادوا باسم الحب. ففيه ناس بتنتهز المناسبة دي عشان تجدد علاقاتهم ببعض وناس تانية بيكون عيد الحب بداية لعلاقة ومشاعر جديدة. ياقوطة شايفة إن كل واحد مننا  ممكن يكون عنده عيد الحب الخاص به، يعني مش لازم نفس التاريخ واليوم المتعارف عليه بين الناس. أي يوم الواحد يحس فيه بالحب والسلام والهدوء ويلاقي جواه رغبة في التواصل مع شخص بيحبه عن طريق هدية لطيفة ومعبرة عن مشاعره ناحيته، هيكون ده الڤلانتاين الخاص بتاعه. يعني ممكن يكون عندنا ٣٦٥ عيد حب. بالشكل ده هنتحتاج لهدايا كتيرة، ياقوطة معاكم هتقدم لكم شوية أفكار لهدايا لطيفة ممكن تختار منهم لما تفكر تهادي اللي بتحبهم عشان تسعدهم وتسعد معاهم.

أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا

بارفان جورداني جولد إسينزا

زهور البرتقال والياسمين واللوز الأخضر هم أساس بارفان جورداني جولد إسينزا، عطر أنيق ومشرق من زهور البرجاموث والليمون والمنادرين بلمسة أناقة إيطالية ساحرة. ورائحة العطر مطعمة برائحة خشب التوسكان والمسك والعنبر. عطر مركز من الورود والأخشاب يدي لمحة رائعة عن فن الحياة الراقية‏ ويمثل المعني الحقيقي للرفاهية وبييجي البرفان في عبوة شيك من الكريستال وغطاء مطلي بالذهب مما يضيف إليه المزيد من القيمة. هذا البرفان يمكن أن يكون هدية مثالية للشابات والسيدات.

المواصفات

الماركة جورداني جولد إسنيزا –  أوريفلام
بلد الصنع السويد
العبوة زجاجة كريستال ٥٠ ملل بغطاء مطلي بالذهب + علبة بارفان كريم للجسم ٢٥٠ ملل.
الخامة الأساسية زهرة البرتقال والياسمين واللوز الأخضر.
نوع العطر/ درجة التركيز Parfum

شوف بارفان جورداني جولد إسينزا من هنا.

ساعة يو إس بولو أسن

ساعة حريمي كاجوال دائرية الشكل، مينا الساعة باللونين الفضي والبينك وبسوار معدني فضي مطعم باللون البينك. هدية مثالية للبنات والسيدات.

المواصفات

الماركة U.S. Polo Assn.
الموديل USC40263
الخامة (الساعة والسوار) معدن.
الشكل دائري.
اللون (مينا الساعة والسوار) فضي وبينك.
عرض مينا الساعة  ٣٦ ملل.
الخصائص أنالوج بعقارب – غير مقاومة للماء.

شوف ساعة يو إس بولو أسن من هنا.

Classic Black Handbag

شنطة يد حريمي كلاسيكية من الجلد الصناعي عالي الجودة باللون الأسود، متوسطة الحجم أبعادها  ١٨ × ٢٨ سم وبيد قصيرة. تعتبر هدية مثالية للسيدات.

شوف Classic Black Handbag من هنا.

Queen Necklace

عقد مكون من سلسلة من الفضة عيار ٩٥٢ محلاة وبأحجار مكعبة من اللؤلؤ والزركون والعقيق علي مسافات متساوية. هدية مثالية لجميع الأعمار.

المواصفات

الماركة كوين.
الخامة فضة إسترلينية عيار ٩٢٥.
نوع الأحجار اللؤلؤ – الزركون –العقيق.
الطول ٨٠ سم .

شوف Queen Necklace من هنا.

عطر لاكوست الأصلي للرجال -٥٠ ملل، او دي تواليت

عطر رجالي ١٠٠٪ أصلي من لاكوست، رائع ومنعش وبيدي إحساس الانطلاق والنشاط بلمسة لاكوست الرياضة، وهو مزيج متميز من عطور متعددة اجتمعت لتقدم عطر يناسب جميع الأذواق والأعمار.

المواصفات

الماركة لاكوست.
نوع العطر / درجة التركيز أودي تواليت.
الحجم ٥٠ ملل.
خامة / مكونات العطر المكون الأساسي هو القرنقل مع مكونات خضراء من الريحان والياسمين والبخور وزهرة الراعي مع الليمون الأخضر واللافندر والمرمية والليمون الأصفر والرغاموث مع مكونات أخرى من حبوب التونكا والعنبر ونجيل الهند وأوكموس والمسك والأرز.

شوف عطر لاكوست الأصلي للرجال من هنا.

تمبرلاند جلد بني للرجال – محافظ بثلاث طبقات

محفظة رجالي أنيقة من تمبرلاند ١٠٠٪ جلد طبيعي ثلاثية الطي (بها ثلاث طبقات) والحواف عليها خياطة ولوجو الماركة مطبوع  بشكل بارز على الزاوية السفلي من المحفظة، وهي قابلة للتنظيف الجاف.

المواصفات

الماركة تمبرلاند.
الخامة جلد طبيعي.
اللون بني.
الأبعاد ١٠.٥ × ٧٫٦ سم

شوف تمبرلاند جلد بني للرجال محافظ بثلاث طبقات من هنا.

حزام تومي هلفيجر أصلي بني مقاس٣٦

حزام رجالي Tommy Hilfiger أصلي من الجلد المجدول يدويا، بتوكة ولوجو الماركة مطلية بالمينا.

المواصفات

الماركة تومي هلفيجر.
الخامة جلد.
اللون بني.
المقاس ٣٦.

شوف حزام تومي هلفيجر أصلي بني مقاس ٣٦ من هنا.

مج ستانلس ستيل ٤٥٠ ملل، يصلح للسفر ماركة Elikang

مج ستانلس ستيل محكم الغلق مثالي للسفر والتنقل. يحافظ على درجة حرارة المشروبات بفضل طريقة تصنيعه بتكنولوجيا العزل بالتفريغ مما يضمن الاحتفاظ بالمشروبات ساخنة لمدة ٦ ساعات على درجة ٧٢ درجة مئوية ولمدة ١٢ على درجة حرارة ٦٠ مئوية، وبالنسبة للمشروبات الباردة لمدة ٦ ساعات. وبفضل الطبقة الداخلية والخارجية من خامة ستانلس ستيل عيارة ٣٠٤ بقوة الفولاذ تتحمل الاستخدام اليومي. وبييجي المج بييجي بتصميم رائع ومحكم بحيث يتم فتح الغطاء بالضغط على زرار بيضمن عدم التسرب أثناء السفر والتنقل بالمج. نوعية الزجاج في المج بتحافظ على إبقاء المشروبات ساخنة وهي مقاومة للتكثيف مع المشروبات الباردة. كل ده مع تصميم أنيق وخفيف الوزن سهل الحمل والاستعمال أثناء السفر والتنقل به.

المواصفات

الماركة Elikang
الصنف مج للسفر.
الخامة ستانلس ستيل عيار ٣٠٤ + زجاج.
اللون رمادي.
السعة ٥٠٠ ملل.
أبعاده ٢٣.٥ × ٦.٤ × ٦.٤ سم
أهم مميزاته خفيف الوزن – محكم الغلق – يحافظ على الحرارة والبرودة – مثالي للسفر والتنقل.

شوف مج ستانلس ستيل ٤٥٠ ملل، يصلح للسفر ماركةElikang من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *