أفضل شنط اليد الرجالي على ياقوطة

كتبت: منى عوض

انتشرت فكرة استخدام الشنط الرجالي بأشكالها وألوانها المختلفة بشكل كبير في الفترة الأخيرة، ولأننا بنهتم دايمًا بأي حاجة جديدة بتظهر وتهم متابعينا، حابين نقدم تشكيلة مختلفة من الشنط دي، عشان لو عجبك أي واحدة منهم وحبيت تشتريها تقدر تعرف أحسن سعر ليها وتقدر كمان تطلبها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلك في أسرع وقت.

*بنفكرك إنك ممكن تشتري الشنط الرجالي من خلال شهري أول وأسهل تطبيق تقسيط في مصر، واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة، ولا ضامن، واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

شنطة رجالي بذراع طويلة للكتف من باسدا

الشنطة شكلها شيك ومميز فهي مصنوعة من الجلد الصناعي وبتيجي بلون بني لطيف جدًا، وحجمها مناسب وهتكون عملية معاك في أنك تشيل جواها أي حاجة أنت عايزها وتتنقل بيها، وكمان بتكون سهلة ومش بتسبب أي آلالام للجسم لأنها بتيجي بذراع طويلة وتقدر تلبسها على الكتف أو كروس براحتك يعني.

ممكن تشوف شنطة رجالي بذراع طويلة للكتف من باسدا من هنا.

شنطة رجالي فيديكا بولو

الشنطة مصنوعة من القماش المريح وحجمها كويس ولا هي كبيرة ولا صغيرة لأنها بتيجي بطول 25 سم وسماكة 7 سم، وفيها جيوب كتير بتخليها عملية فهو بيجي بجيب كبير داخلي وده بيبقى جواه جيب صغير جدًا، وهتلاقي كمان الشنطة فيها جيب للموبايل، وبتكون مريحة جدًا لو إنت شايلها على كتفك أو لو حبيت تقلبها كروس.

ممكن تشوف شنطة رجالي فيديكا بولو من هنا.

شنطة يد صغيرة من جيب بولو

الشنطة دي صغيرة وعملية تقدر تمسكها في أيدك وتتحرك بيها بكل سهولة وتقدر تشيل فيها أوراقك والكروت بتاعتك بكل أمان، وكمان شكلها شيك جدًا فهي بتكون مصنوعة من الجلد ولونها بني مميز.

ممكن تشوف شنطة يد صغيرة من جيب بولو من هنا.

شنطة كروس للرجال

الشنطة الكروس دي عملية وحجمها كبير وتقدر تشيلها بكل سهولة على الصدر أو خلف الظهر وتتنقل بيها بكل سهولة وأمان من غير ما تخاف من إن حد يشدها أو تقع لأن وجودها بيكون محكم سواء على صدرك أو ظهرك.

ممكن تشوف شنطة كروس للرجال من هنا.

شنطة صغيرة لليد من برباروسا

الشنطة صغيرة الحجم وتقدر تحط فيها مقتنيات بسيطة وتمسكها في إيدك وتتحرك بيها من خلال إيد صغيرة عملية.

ممكن تشوف شنطة صغيرة لليد من برباروسا من هنا.

حقيبة دفل جلد للرجال

حقيبة يد حجمها كبير ومناسب وتقدر تسافر بيها لو كنت محتاج أغراض بسيطة أثناء السفر، وكمان بتتميز بكونها مصنوعة من خامات عالية الجودة ومميزة.

ممكن تشوف حقيبة دفل جلد للرجال من هنا.

حقيبة ظهر عصرية رجالية من جينيريك

الحقيبة حجمها كبير وعملي بيخليها تنفع للسفاري والتنقلات، وفي العموم الشنطة ينفع تشيلها على ظهرك أو تمسكها في كفة أيدك وتتنقل بيها.

ممكن تشوف حقيبة ظهر عصرية رجالية من جينيريك من هنا.

حقيبة رونكاتو للرجال

الشنطة دي مصنوعة من الجلد الصناعي وفي العموم هي مناسبة للخروج للشغل أو لأي مكان في العموم، وهتلاقي أن حجمها كويس وبيستحمل أنك تشيل فيها ورق ومحفظتك وأي حاجة إنت عايزها.

ممكن تشوف حقيبة رونكاتو للرجال من هنا.

شنطة كروس رجالي Andora

الشنطة مصنوعة من الجلد وبتيجي بثلاث سوست صغيرة الحجم وبتتشال بشكل كروس على الكتف عادي أو بشكل مائل، وبتكون عملية ومريحة على الكتف.

ممكن تشوف شنطة كروس رجالي Andora من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *