قضي سهرة راس السنة المثالية مع المنتجات دي من ياقوطة

كتب: خالد عاصم

سنة جديدة على الأبواب بنتمنى إنها تكون سنة سعيدة وكلها خير وصحة للعالم كله، سنة بنعديها وسنة جديدة بنستقبلها ودي حاجة تستحق الاحتفال حتى لو مع أفراد أسرتك في البيت، وعشان تقدر تسهر سهرة راس السنة المثالية اقرا المقال ده عشان فيه هنساعدك إنك تختار الديكور المناسب والأدوات اللازمة عشان تقدر تستمتع بسهر راس سنة مثالية في بيتك.

ولو أي منتج عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع

مستلزمات سهرة راس السنة أو الكريسماس المثالية في بيتك

زينة راس السنة والكريسماس

شجرة الكريسماس

طالما بنتكلم عن راس السنة وعن الكريسماس فأول حاجة لازم تكون موجودة في البيت هي الشجرة لأنها الرمز الأساسي للفترة دي من السنة وعشان كده جبنالكم مجموعة مختلفة من أشجار الكريسماس الصناعية.

شجرة كريسماس صناعي مقاس ٢٫١ متر

شجرة كريسماس صناعية بطول ٢٫١ متر بستاند قوي يقدر يستحمل الشجرة والزينة المختلفة اللي هتعلقها عليها، الشجرية بتتميز بكثافة عالية وماتريال بتحاكي الشجر الطبيعي.

اتعرف على عروض أسعار شجرة الكريسماس ٢٫١ متر من هنا.

شجرة كريسماس صناعية مقاس ١٫٥ متر

لو عايز حاجة أصغر وأرخص شوية فالشجرة دي بطول ١٫٥ متر مثالية وبتتمتع بنفس الإمكانيات على مستوى الستاند أو مواد التصنيع.

اتعرف على عروض أسعار شجرة الكريسماس ١.٥ متر من هنا.

شجرة كريسماس صناعية مقاس ٦٠ سم

لو محتاج شجرة كريسماس صغيرة تحطها في ركن في الشقة على ترابيزة أو على مكتبك أو في أي مكان في البيت فالمقال ده مثالي جدًا بالنسبالك وبسعر مناسب جدًا.

اتعرف على عروض أسعار شجرة الكريسماس ٦٠ سم من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أنواع شجر الكريسماس المتوفر على ياقوطة من هنا.

ستيكرات وتعليقات

تعليقات ثلاثية الأبعاد للشجرة بأشكال متنوعة

زينة تعليق على الحائط ملونة بألوان زاهية عليها رسومات من ألوان ثابتة وزاهية، مناسبة للتعليق على الشجرة أو على الحيطة أو أي مكان هتخصصة لزينة راس السنة وهتضيف روح جميلة خلال موسم الأعياد.

اتعرف على عروض أسعار تعليقات شجرة الكريسماس من هنا.

استيكر حائط على شكل شجرة الكريسماس

ستكير الكريسماس اللي ينفع تحطه على الحيطة أو على شباك زجاج أو على السيراميك واللي بيتميز بإنه قابل للإزالة يعني تقدر تشيله وتحتفظ بيه عشان تستخدمه في أي وقت تاني، والستكير بيتميز بإنه مش محتاج أي نوع من أنواع الضمغ أو الغراء.

اتعرف على عروض أسعار ستيكر شجرة الكريسماس من هنا.

ستيكر حائط ديكوري للكريسماس

ستكير تاني بشكل مختلف بيتميز بإنه صديق للبيئة وذاتي اللصق وقابل للإزالة وبيقبل اللصق على مجموعة كبيرة ومختلفة من الأسطح.

اتعرف على عروض أسعار ستيكر الكريسماس الحائطي من هنا.

بالونات السنة الجديدة ١٦ بالونة

بالون السنة الجديدة Happy New Year المصنوعة من الفويل واللي بتتكون من ١٦ حرف فضي لامع وينفع تلزقها على الحيطة أو تعلقها في السقف عشان تضيف روح جميلة لليلة واحتفال راس السنة في بيتك.

اتعرف على عروض أسعار بالونات السنة الجديدة ١٦ بالون من هنا.

سلسلة فضة للديكور بطول ٢٫٤ م

سلسلة ديكور للتعليق على شجرة الكريسماس طولها ٢٫٤ متر لونها فضي، بتعليقها على شجرة الكريسماس هتدي لمعة وشكل رائع للشجرة وممكن بيها بيتعمل أشكال على الشجرة مع التعليقات التانية، وممكن كمان استخدامها في حفلات ومناسبات تانية مختلفة.

اتعرف على عروض أسعار سلسلة الديكور الفضية من هنا.

تعليقات ديكور على شكل شجرة الكريسماس بطول ٣ متر

زينة تعليق على شكل أشجار الكريسماس لونها دهبي وبتمتاز بخفة وزنها وسهولة تعليقها وكمان بتمتد على طول ٣ متر يعني هتقدر بيها تملى مساحة معقولة، وممكن تعلقها على حيطة واحدة أو توصلها بين نقطتين على حيطتين مختلفتين.

اتعرف على عروض أسعار تعليقات الكريسماس ٣ متر من هنا.

بالونات السنة الجديدة ٣٤ بالونة

بالونات فويل بلون دهبي بتتكون من ٣٤ قطعة ممكن تشكلها زي الصورة أو بأي شكل تاني تفضله.

اتعرف على عروض أسعار بالونات الكريسماس ٣٤ قطعة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أشكال زينة راس السنة والكريسماس المتوفرة على ياقوطة من هنا.

أجهزة ومعدات

ماكينة قهوة اسبريسو وكابتشينو من ديلونجي

لأن سهرة راس السنة ماتنفعش من غير مشروبات دافية فبنقدملك ماكينة قهوة ممتازة من ديلونجي بتقدر من خلالها تعمل فنجانين اسبريسو في نفس الوقت وكمان تقدر من خلالها تعمل كابوتشينو لأن فيها خاصية تسخين الحليب اللي بتعمل الفوم المناسب لفنجان كابتشبنو ممتاز وده معناه إنك ممكن تستخدمها في تحضير اللبن للهوت شيكوليت وده المشروب الأشهر لسهرات راس السنة المنزلية، الماكينة كمان فيها أساليب حماية مختلفة وتقدر من خلالها تتحكم في مستوى قوة القوة ومستوى تسخين الحليب.

شوف عروض أسعار ماكينات ديلونجي لصناع الاسبريسو والكابتشينو من هنا.

ماكينة صناعة الفيشار

سهرة راس السنة أوقات كتيرة لازم هنتجمع فيها ونتفرج على فيلم أو مسرحية وممكن نقعد نتكلم أو نلعب أي لعبة وده لازم يكون محتاج مسليات وأبرز المسليات دي غير الفيشار؟ عشان كده بنقترح عليك تشتري ماكينة الفشار دي واللي بتتميز بقدرتها على عمل فشار صحي من غير زيت وفي وقت أسرع من استخدام الميكروييف.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أنواع ماكينات الفيشار المتوفرة على ياقوطة من هنا.

مجات

ممكن كمان تضيف روح السنة الجديدة لكل حاجة بما فيها المجات اللي هتشرب فيها انت وعيلتك، وممكن تختار من بين مجموعة كبيرة من المجات المصنوعة من البورسلين الصالحة للاستخدام مع غسالة الأطباق ومع الميكروييف.

اتعرف على عروض أسعار مختلف المجات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

دي كانت مجرد مجموعة من الحاجات اللي ممكن تميز بيها سهرة راس السنة الجديدة وتقدر من خلال موقع ياقوطة إنك تلاقي حاجات تانية كتير عشان تضيف روح دافية في موسم احتفالات نهاية سنة واستقبال سنة جديدة، وكل سنة وانتم طيبين.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *