رائحة مثالية لبيتك بشوية أدوات من ياقوطة

كتبت: منى عوض

رائحة المكان من الحاجات اللي بتأثر على الحالة النفسية والمزاجية للإنسان سواء كان عايش في المكان أو زائر عابر للمكان دا.

وعشان نضمن إن رائحة المكان هتكون كويسة فيه شوية حاجات لازم نعملها زي تهوية المكان بشكل مستمر والتخلص من القمامة والحفاظ على نظافة المكان ودي حاجات أساسية لو عملتها هتلاقي رائحة المكان كويسة. بس عشان تقدر توفر رائحة مثالية لبيتك هتحتاج شوية حاجات بسيطة تانية زي معطرات الجو والشموع المعطرة وموزعات الروائح وحاجات تانية كتير هنستعرضها سوا في مقال النهاردة.

ولو عجبك حاجة من اللي هنستعرضها وحبيت تشتريها تقدر تعرف أحسن سعر ليها وتقدر كمان تطلبها من خلالنا في ياقوطة وهتوصل لحد مكانك في أسرع وقت ممكن.

بنفكرك إنك ممكن تشتري أدوات لتوفير رائحة مثالية لبيتك من خلال شهري أول وأسهل تطبيق تقسيط في مصر، واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وبس، ومن غير زيارة، ولا ضامن، واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

موزع روائح عطرية من فيز

موزع الروائح حجمه صغير وبيعمل بالموجات فوق الصوتية بحيث يخلي رائحة المكان لطيفة وينقي الهواء المحيط ويحسسك بانتعاش. الجهاز دا مناسب للبيوت والمكاتب وتقدر تملاه بالرائحة اللي إنت عايزها، كل اللي عليك إنك تملى الخزان بالمياه وتضيف شوية صغيرين قوي من الزيوت العطرية اللي إنت عايزها. الجهاز كمان بيجي بـ 7 أضواء مختلفة كل اللي عليك إنك تضغط على زرار LIGHT وهو هيغير لون الضوء.

شوف عروض موزع روائح عطرية من فيز المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض موزعات الروائح العطرية المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شموع معطرة

الشموع المعطرة من الوسائل البسيطة في تغيير رائحة المكان ومنحك إحساس الانتعاش والحيوية، وكمان هيديك إحساس بالاسترخاء والهدوء. فيه ناس كمان بتعتقد أن الشموع المعطرة بتعمل على نشر الطاقة الإيجابية في المكان وسحب أي طاقة سلبية من المكان والأشخاص الموجودين في المكان أيضًا.

شوف عروض الشموع المعطرة المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

معطر الجو من جليد

معطرات الجو أيضًا من الأدوات المناسبة في تغير رائحة المكان وتعطيره والتخلص من الروائح الكريهة وخلق جو مريح في المكان، ودي حاجة معطر الجو جليد هيوفرهالك بكل سهولة أيًا كانت الرائحة اللي إنت مختارها. وخلينا نقولك كمان إنك تقدر تستخدم معطر الجو في البيت والمكتب وفي العربية كمان وأي مكان مقفول بحيث إنه يحتفظ برائحة المعطر لفترة كويسة نسبيًا.

شوف عروض معطر الجو جليد المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض معطرات الجو المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

أعواد بخور

أعواد البخور من الحاجات اللي سهل استخدامها أيضًا في تغيير رائحة المكان وتوفير رائحة مثالية وجذابة بتدوم لفترة طويلة نسبيًا، بجانب إنه ليه فوائد كتير زي إنه بيحسن الحالة المزاجية للإنسان وبيعزز من تركيزه وبينشط العقل وحاجات تانية كتير.

شوف عروض أعواد البخور المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

منظف أرضيات من جنرال

منظفات الأرضيات المزودة بعطور فواحة من الحاجات الفعالة في تنظيف المكان وتطهيره وتغيير رائحته، بجانب إنه بيدي إحساس بالانتعاش والاسترخاء وهتحس بروح جديدة وإيجابية في المكان بمجرد استخدامه.

شوف عروض منظفات أرضيات من جنرال المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض منظفات الأرضيات المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

مزيل روائح للثلاجة والفريزر

روائح الثلاجة والفريزر كمان بتكون نفاذة وممكن تنتشر في المكان بمجرد ما تفتح باب الثلاجة أو فريزر، بالتالي يفضل استخدام مزيل للروائح الكريهة من الثلاجة واللي عادة بيقضي على الروائح دي وبيحافظ على هواء الثلاجة نقي ومنعش، لأنه بيحتوي في العادة في على فحم نشط ليه خصائص فعالة في امتصاص الروائح الكريهة والتخلص منه.

شوف عروض مزيل روائح للثلاجة والفريزر المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض الأدوات اللازمة لتوفير رائحة مثالية لبيتك المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *