جدد دولابك مع ياقوطة

كتبت: منى عوض

كل واحد فينا بيحتاج كل فترة أنه يجدد دولابه من خلال التخلص من الملابس والإكسسوارات القديمة أو اللي مش هيستخدمها أو تجديد المقتنيات اللي في الدولاب وتعزيزها بأغراض جديدة، ولإن سوق الملابس زيه زي كتير جدًا من المنتجات اللي حوالينا اللي متاحة للشراء أونلاين. هنتعرف من خلال المقال ده على أمجموعة من أرقى وأشيك الملابس اللي هتحافظ وتجدد من أناقتك الشخصية، وتقدر طبعًا تهادي بيهم كتير من حبايبك.

خلال المقال ياقوطة هتستعرض الحاجات اللي ممكن تشتريها وتكون جديدة في دولابك، ولو عجبك أي حاجة منهم وحبيت تشتريها تقدر تعرف أحسن سعر ليها وتقدر كمان تطلبها من خلال موقعنا وهتوصل لحد عندك في أسرع وقت ممكن.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

نظارة شمس من راي بان

نظارات الراي بان عادة بيكون شكلها مميز وشيك وكمان عدساتها مضادة للأشعة فوق البنفسجية الضارة الصادرة عن أشعة الشمس وده شيء مميز جدًا.

ممكن تشوف نظارة شمس من راي بان من هنا.

فستان كاجوال

الفستان شكله مميز وشيك جدًا وينفع لسهرة أو خروجة بالليل فهو مصنوع من الدانتيل ومبطن بطبقة مصنوعة من القطن بأكمام طويلة وزراير من عند منطقة الصدر.

ممكن تشوف فستان دانتيل من شي إن من هنا.

جاكت أديداس

الجاكت ده مناسب للبيت ومناسب أيضًا للخروجات العادية يعني لو خارج مع أصحابك أو خارج تتمشى وممكن كمان استخدامه أثناء التمارين الرياضية، وكمان خامته تمشي خريفي وشتوي.

ممكن تشوف جاكت أديداس من هنا.

تي شيرت من ريبوك كروس فيت

التي شيرت ده رجالي بأكمام طويلة ومن المناسب لبسه جدًا أثناء ممارسة التمارين الرياضية.

ممكن تشوف تي شيرت من ريبوك كروس فيت من هنا.

بنطلون رياضي للرجال Tchibo

البنلطلون ده مريح وعملي ومناسب جدًا أثناء ممارسة التمارين الرياضية، ده بجانب أنه من السهل غسله وتجفيفه بشكل سريع لأنه مصنوع من قماش مضاد للماء وكمان مزودة ببطانة شبكية مريحة.

البنطلون مزود بجيوب أمامية وخلفية بسوستة عشان تقدر تحتفظ بمحفظتك وموبايلك وفلوسك أو أي حاجة أنت عايزها فيها وتضمن إنها مش هتضيع أثناء التمرين.

ممكن تشوف بنطلون رياضي للرجال Tchibo من هنا.

تي شيرت من بوما

التي شيرت ده بلا أكمام ومصنوع من البوليستر بنسبة 94%، ومن الممكن ارتدائه أثناء ممارسة التمارية الرياضية أو تحت الهدوم.

ممكن تشوف تي شيرت من بوما من هنا.

شورت رياضي من ريبوك

الشورت ده مناسب للرياضة والبحر والبيت والمشي بليل وما إلى ذلك، فهو شكله شيك وحلو جدًا وكمان مريح في اللبس، وكمان بيتميز بسهولة غسله وسرعة تجفيفه.

ممكن تشوف شورت رياضي من ريبوك من هنا.

فستان دانتيل من شي إن

الفستان شكله شيك جدًا وممكن يبقى مناسب بشكل كبير للحفلات والسهرات والخروجات الليلية، فهو مصنوع من قماش الشيفون والدانتيل، وكمان الفستان بيجي بدون أكمام وطوله قصير وفيه فتحة صغيرة من الظهر.

ممكن تشوف فستان دانتيل من شي إن من هنا.

تي شيرت رجالي مطبوع من ريبوك

التي شيرت مصنوع من البوليستر بنسبة 100% ومن المعروف أن البوليستر عادة مش بيكون مناسب للخروجات بشكل مستمر أو في الحر بس في العموم التي شيرت ده كويس ومجسم على الجسم أو واخد شكل الجسم بمعنى أصح وبييجي بأكمام إحداهما موجود فيه تشكيلة ألوان والثاني سادة إلى حد ما.

ممكن تشوف تي شيرت رجالي مطبوع من ريبوك من هنا.

حذاء برقبة من GUESS Jarson

الحذاء ده- أو البوت زي ما معروف بين الناس- بيتميز بشكله شيك ومناسب للخروجات في أي مكان في فصل الشتاء اللي فاجئنا مرة واحدة بقدومه، وكمان كعب البوت ده صغير وطوله مش كبير ولكنه في العموم مناسب وعملي جدًا.

ممكن تشوف بوت من GUESS Jarson من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني اقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *