أفضل هدايا الفلانتاين على ياقوطة

هدايا الفلانتاين

كتبت: منى عوض

الهدية ممكن تكون رسالة بسيطة لتجديد الحب بين الشريكين وتعبير عن شعورنا بالامتنان لوجود الطرف التاني في حياتنا. وعلى فكرة مش شرط الهدية تكون موجهة للحبيب وبس يعني ممكن تكون هدية لحد من الأهل أو الأصدقاء لأن وجودهم في حياتنا مهم أيضاً زي شريك الحياة بالظبط.

وبما إن عيد الحب خلاص على الأبواب، ياقوطة حابة تساعدك بشوية أفكار بسيطة عشان تدخل البهجة والسرور على نفوس حبايبك في يوم زي دا، ولو عجبك أي هدية من اللي هنستعرضها انت عارف أنك تقدر تطلبها بكل سهولة من خلالنا وهتوصلك في أقرب وقت.

بنفكرك إنك ممكن تشتري هدايا عيد الحب من خلال شهري أول وأسهل تطبيق تقسيط في مصر، واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وبس، ومن غير زيارة، ولا ضامن، واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

سلسلة عيد الحب

فكرة اللجوء للسلسة كهدية بسيطة فكرة كويسة وسهل تنفيذها يعني ممكن تشوف سلسلة ذهب أبيض وفيها دلاية رقيقة ومميزة هتكون بسيطة وشيك وشريكة حياتك هتفتكرك بيها دايماً ويمكن تفضل لابساها في رقبتها على طول.

تقدر تشوف سلسلة عيد الحب من هنا.

ميدالية فضة

كل ما شريك حياتك يمسك الميدالية أو يفتح أي باب أو حتى يعلقها هيفتكرك.. عشان كدا فكرة الميدالية الفضة ممكن تكون مناسبة بالنسبة للبعض.

 تقدر تشوف ميدالية فضة من هنا.

ألبوم صور

تقدر تجمع كل ذكرياتك مع أحبابك في ألبوم صور وتهاديهم بيه في عيد الحب، والهدية دي هتكون مميزة وتوضح لأحبابك أو شريك حياتك قد أيه أنت بتحبه وممتن لوجوده وقد أيه كل لحظة بتقضيها معاه بتسعدك وبتفرق معاك.

تقدر تختار ألبوم الصور المناسب من هنا.

ماكينة حلاقة فيليبس للرجال S5100/06

ماكينة الحلاقة مهمة جداً بالنسبة لكل الرجال عشان كدا لو اختارتها كهدية هتكون فكرتها كويسة وعملية، وممكن تشوف ماكينة الحلاقة من فيليبس اللي بتتميز بمواصفات رائعة زي فكرة أنها مدمجة بمعنى أن حجمها مناسب للتنقل بيها فهي عبارة عن قطعة واحدة برأس واحدة وبتدعم سرعة واحدة للتمكن من تهذيب وحلاقة الدقن بكل سهولة.

وفي العموم الماكينة هتقدر تستخدمها سواء تحت الماء أو بشكل جاف دون أي ماء، وكمان بتوفرلك حرية الحركة طول ما أنت بتحلق لأنها ماكينة لاسلكية كل اللي عليك أنك تشحنها وتشيلها وتستخدمها براحتك بعد كدا.

تقدر تشوف ماكينة حلاقة فيليبس للرجال S5100/06 من هنا.

ساعة ذكية من سامسونج جالكسي فيت 2

تقريباً فكرة ارتداء ساعة ذكية بقت موضة وكمان عملية لأنها بتسهل حاجات كتير جداً، وبالتالي فكرة اختيارها كهدية ممكن تكون فكرة عملية أيضاً عشان كدا اختارنالك الساعة دي من سامسونج لأنها بتيجي بتصميم نحيف ومقاومة للمياه حتى 50 متر.

الساعة بتيجي بشاشة أموليد بحجم 1.1 بوصة وفيها ميزات مختلفة لتناسب التمارين الرياضية، وفيها خاصية التذكير بغسل اليدين عشان تستمتع بنمط حياة صحي، وكمان فيها تقنية تتبع عادات النوم وتتبع مستوى الإجهاد. والعمر الافتراضي للبطارية طويل فهتلاقي أن سعتها 159 مللي أمبير في الساعة وهتكمل معاك لحد 15 يوم لو استخدامك عادي و21 يوم لو استخدامك منخفض وترجع تشحنها وتعيد استخدامها وهكذا.

تقدر تشوف ساعة ذكية من سامسونج جالكسي فيت 2 من هنا.

تقدر تختار اللي انت عايزة من بين تشكيلة متنوعة من الساعات الذكية.

مج عيد الحب

فكرة المج حلوة برضو وسعرها على قد الأيد لو أنت مش حاطط ميزانية كبيرة للهدية، يعني المج دا بيكون مطبوع عليه وهيخلي يوم اللي بتحبه وهتديله المج كهدية مميز ومختلف دايماً.

تقدر تشوف مج عيد الحب من هنا.

أماندا بودى سبلاش

البودي سبلاش دا عبارة معطر زيتي للجسم يعني مش بيخلي ريحة الجسم حلوة وبس لأ دا كمان بيرطب الجسم وبيخلي ملمسه ناعم ورائع، وبنات كتير بتحب البودي سبلاش عشان كدا فكرة شرائه كهدية في عيد الحب ممكن تكون مميزة ورائعة بالنسبة للبعض.

تقدر تشوف أماندا بودى سبلاش من هنا.

تقدر تختار بين تشكيلة متنوعة من البودي سبلاش من هنا.

وسادة عيد الحب

وسادة عيد الحب بتكون واخدة شكل قلب وينفع تتحط زينة في أي مكان سواء في البيت أو العربية أو أي مكان أنت عايزة.

تقدر تشوف وسادة عيد الحب من هنا.

بالونات عيد الحب

ممكن تشتري بالونات بألوان مختلفة مكتوب عليها كلام زي بحبك أو واخده شكل قلوب أو أي حاجة شكلها رومانسي، وفي العموم فكرة البالونات هتكون بسيطة ورومانسية.

تقدر تشوف بالونات عيد الحب من هنا.

عطر اسنشيال الرجالي من ماي واي

العطر دا قوي ورائحته مميزة ونفاذه وبيدي إحساس واقعي بالأناقة والثقة بالنفس، وبيكون مناسب لكل الأوقات عادة.

تقدر تشوف عطر اسنشيال الرجالي من ماي واي من هنا.

تقدر تشوف تشكيلة عطور رجالي مختلفة من هنا.

عطر فانتستيك دايموندس للنساء

عطر نسائي من فانتستيك دايموندس بيجي بحجم 100 مللي وبيتميز برائحة رائعة بيطبع عليها روائح الزهور والفواكه.

تقدر تشوف عطر فانتستيك دايموندس للنساء من هنا.

تقدر تشوف تشكيلة عطور نسائي مختلفة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *