7 من أجدد البوتاجازات لكل بيت على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

لو بتدور على بوتاجاز جديد فحابين نقولك إن فيه بوتاجازات كتير متوفرة دلوقتي في السوق من مختلف الشركات وبمختلف الإمكانيات ومناسبة لمختلف الميزانيات والفئات، وفي المقال ده هنعرف على مجموعة من أحدث وأفضل البوتاجازات المتوفرة حاليًا في السوق المصري وتقدروا تتعرفوا عليها من خلال ياقوطة.

ولو أي بوتاجاز من اللي هنتكلم عنهم عجبك، هتقدر تطلبه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلك لحد باب البيت وكمان تقدر تشتري المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

مجموعة من أجدد البوتاجازات المختلفة للبيت المصري من على ياقوطة

بوتاجاز وايت بوينت غاز ٦ شعلة ٩٠ × ٦٠

شركة وايت بوينت معروفة في السوق المصري بقدرتها على تقديم أجهزة منزلية ممتازة وبأسعار تنفسية للغاية، ومن بين أجدد وأفضل بوتاجازاتها المتوفرة حاليًا في السوق واللي بيتوفر بسعر مناسب جدًا، بوتاجازها الخمسة شعل مقاس ٦٠ × ٩٠ اللي رغم إنه مش رقمي وتصميمه مفيهوش حاجة مختلفة إلا إن أداءه ممتاز وبيوفر عوامل أمان قوية، ده غير إن موديلاته السابقة حققت نجاح كبير على مستوى الأداء ولقدرة على العمل لسنين من غير ي مشكلة تذكر.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز وايت بوينت غاز 5 شعلة من هنا.

بوتاجاز لا جيرمانيا قائم بذاته ٤ شعلات ٦٠ × ٦٠

بوتاجاز قائم بذاته أربع شعلات مقاس ٦٠ × ٦٠ سم بشعلة دائرية مزدوجة في المنتصف بطاقة بتوصل لحد ٤ كيلو وات، البوتاجاز مزود بغطاء زجاجي ومصنوع من الستانليس ستيل أما لوحة التحكم فمصنوعة من الزجاج عشان الشياكة تزيد، والبوتاجاز بالكامل مزود بإشعال ذاتي بيد واحدة ومزود بعازل حراري صديق للبيئة، ومزود بمدخلين لتوصيل الجهاز الطبيعي سواء من اليمين أو من الشمال.

أما الفرن فمتميز بمروحة لتوزيع درجة الحرارة ومروحة للتبريد ومزود بترموستات للتحكم وفيه إضاءة داخلية، وفيه مؤقت يدوي بيطلع صوت إنذار في حالة تخطي الوقت، الفرن بيشتغل هو كمان بالإشعال الذاتي والأرفف بتاعته متحركة ممكن تغيير مكانها وباب الفرن بيبقى محكم الغلق في حالة تشغيل الشواية.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز قائمة بذاتة ٤ شعلات ٦٠ × ٦٠ من ياقوطة.

بوتاجاز فريش ماتريكس تاتش ٦٠ × ٩٠ بشواية ٣٦٠ درجة

واحد من أفضل بوتاجازات فريش الجديدة المتميزة اللي بتتمتع بإمكانيات رائعة زي إنه رقمي بأرزار تاتش للتحكم في الشاشة، أما أقراص التحكم في العيون فمصنوعة بحرفية كبيرة جدًا بتخليها بجودة عالية وقدرة على تحمل درجات الحرارة بتخليها تعيش كتير جدًا، والبوتاجاز بيعتمد على شواية بزاوية ٣٦٠ درجة موجودة جوا الفرن الكبير جدًا والمزود بمروحة لتوزيع درجات الحرارة داخل الفرن. البوتاجاز شكله شيك وإمكانياته ممتازة وهيعيش معاك سنين.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز فريش ماتريكس تاتش من هنا.

بوتاجاز يونيون اير آي شيف بلس سمارت الرقمي ٩٠ × ٦٠

بوتاجاز رقمي متطور من يونيون إير، بوتاجاز آي شيف بلس سمارت رقمي بيتضمن شاشة لعرض المعلومات وبيتم التحكم فيها من خلال زراير تاتش سهلة الاستخدام، والبوتجاز بيتميز بسطح زجاجي لعزل درجة الحرارة وتقليل مخاطر وصولها للمستخدم، ما القواعد فمعموله من جديد الزهر عالي الجودة، وزراير التحكم كلها عالية الجودة ومصممة عشان تعيش لسنين طويلة من غير ما تحتاج لصيانه مع التنضيف المستمر طبعًا. والبوتاجاز فيه فرن كبير وشواية ومروحة لتوزيع الحرارة داخل الفرن.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز يونيون إير آي شيف بلس سمارت من هنا.

بوتاجاز زانوسي ٩٠ كوول كاست

زانوسي من الشركات المعروفة جدًا في عالم الأجهزة الكهربائية والمنزلية في مصر، وده من بين أسباب اختيارنا للبوتاجاز ده اللي بيتميز بإنه بخمس شغلات معمولة من حديد الزهر القوي، والبوتاجاز نفسه معمول من الستانليس ستيل، البوتاجاز بيمتاز كمان بنظام حماية وأمان متكامل والفرن سعته كبيرة وفيه إضاءة ومروحة للتبريد والتسخين كمان، بوتاجاز زانوسي ممتاز جدًا وبفئة سعرية معقولة بشكل كبير بالنسبة لإمكانياته.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز زانوسي ٩٠ كوول من هنا.

بوتاجاز رويال جاز ماستر شيف برو

بوتاجاز ماستر شيف برو من رويال جاز ضرب كل حاجة في اتنين، سواء كنا بنتكلم عن القوة أو المتانة أو الشياكة أو الإمكانيات الممتازة أو كنا بنتكلم عن الشاشات الديجيتال والماوح الداخلية، فالبوتاجاز ده جمع كل اللي ممكن تحلم بيه ست البيت والطباخين المحترفين زي الستانليس ستيل عالي الجودة المستخدم في الهيكل والرفوف والمقابض كلها وزي الفرن الضخم اللي يعتبر من أكبر الأفران في البوتاجازات المنافسة واللي بيتمتع بقوة ممتازة وفيه مروحتين عشان أفضل تسوية ممكنة وكمان الشواية قوية جدًا وممكن استخدام أكتر من سيخ ده غير الباسكت رول اللي بيخليك تشوي بطرق احترافية.

البوتاجاز فيه شاشتين منهم واحدة للتحكم الكامل في البوتاجاز ومعرفة درجة الحرارة والإمكانيات أو الوظائف اللي شغالة وكمان فيه شاشة تانية للميقاتي الرقمي، ده غير إنه بيتميز بكل عناصر الأمان الممكنة.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز رويال جاز ماستر شيف برو من هنا.

بوتاجاز لاجيرمانيا ٥ شعلات ٦٠ × ٩٠

بوتاجاز قائم بذاته خمس شعلات مقاس ٦٠ × ٩٠ سم بشعلة دائرية مزدوجة في المنتصف بطاقة بتوصل لحد ٤ كيلو وات، البوتاجاز مزود بغطاء زجاجي ومصنوع من الستانليس ستيل أما لوحة التحكم فمصنوعة من الزجاج عشان الشياكة تزيد، والبوتاجاز بالكامل مزود بإشعال ذاتي بيد واحدة ومزود بعازل حراري صديق للبيئة، ومزود بمدخلين لتوصيل الجهاز الطبيعي سواء من اليمين أو من الشمال.

أما الفرن فمتميز بمروحة لتوزيع درجة الحرارة ومروحة للتبريد ومزود بترموستات للتحكم وفيه إضاءة داخلية، وفيه مؤقت يدوي بيطلع صوت إنذار في حالة تخطي الوقت، الفرن بيشتغل هو كمان بالإشعال الذاتي والأرفف بتاعته متحركة ممكن تغيير مكانها وباب الفرن بيبقى محكم الغلق في حالة تشغيل الشواية.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز قائمة بذاته ٥ شعلات ٦٠ × ٩٠ من ياقوطة.

اتعرف على عروض أسعار مختلف البوتاجازات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *