أشهر أنواع البوتاجاز المسطح العادي على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

في المقال ده هنتعرف على أشهر وأبرز أنواع البوتاجاز المسطح العادي المتوفر على ياقوطة والمناسب للمطابخ الصغيرة والاستوديوهات والمكاتب وبتتميز بسعره الموفر، وطبعًا كل البوتاجازات اللي نتكلم عنها هتلاقوها متوفرة على ياقوطة وتقدروا تطلبوها وتوصلكم بأسرع وقت ممكن لحد باب البيت أو مكان ما تحبوا، وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

أشهر أنواع البوتاجاز المسطح المتوفرة على ياقوطة

البوتاجاز المسطح Castle غاز ٣ شعلة استانليس ستيل

بوتاجاز مسطح Castle بيعتمد على الغاز وبيشتغل على الغاز الطبيعي أو الأنبوبة، البوتاجاز مكون من ٣ شعلات متقاربة في الحجم عشان يقدر يساعدك على تسوية حاجات كتير في نفس الوقت، البوتاجاز معمول من الستانليس ستيل يعني مش بيصدي وكمان تنضيفه سهل جدًا وبيوفر في استهلاك الغاز بفضل التحكم في مستوى الغاز لكل شعلة

اتعرف على عروض أسعار البوتاجاز المسطح Castle غاز 3 شعلة استانليس ستيل من هنا.

البوتاجاز المسطح نور شعلة واحدة غاز استانليس ستيل

لو مش محتاج غير شعلة واحدة بس أو محتاج تزود شعلة واحدة على بوتاجاز موجود عندك أو محتاج حاجة تستخدمها في محلك أو شغلك، يبقى البوتاجاز ده هيكون مثالي ليك، البوتاجاز مكون من شعلة واحدة كبيرة وأبعاده صغيرة جدًا يادوب طول ٢٥ سم وعرض ٢٧ سم أما وزنه فبيبلغ ٢٫٥ كيلو جرام، والبوتاجاز معمول من الستانليس ستيل.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز نور المسطح شعلة واحدة غاز اتسناليس ستيل من هنا.

البوتاجاز المسطح Smart غاز ٣ شعلة

بيتكون بوتاجاز سمارت من تلات شعلات، اتنين منهم بنفس الحجم وواحدة صغيرة تقدر تعمل عليها فنجان قهوة مظبوط ومستوى براحته خالص، البوتاجاز بيشتغل على الغاز الطبيعي أو الأنابيب وفيه تحكم في مستوى الغاز وقوة الشعلة وكمان سهل التنضيف ووزنه مش تقيل يعني مش هيؤثر على أي سطح يتحط عليه.

اتعرف على عروض أسعار البوتاجاز المسطح Smart غاز ٣ شعلة من هنا.

البوتاجاز المسطح ATA غاز ٣ شعلة استانلس ستيل

بجسم معمول بالكامل من الستانليس ستيل وشعلات من حديد الزهر، هيعيش معاك بوتاجاز ATA كتير، البوتاجاز مكون من تلات شعلات اتنين كبار وواحدة صغيرة للقهوة وبيتميز بإنه غير قابل للصدأ وفيه إشعار ذاتي وإمكانية التحكم في قوة الشعلة وكمان شكله شيك يعني وأبعاده تناسب أي مطبخ سواء كان مطبخ بيت صغير أو مساحة هتخصصها مطبخ في مكتبك.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز ATA المسطح غاز ٣ شعلة من هنا.

بوتاجاز Unionaire المسطح ٤ شعلة ستانلس ستيل

لو محتاج حاجة تقدر تقدم أداء وخدمة قريبة من البوتاجاز العادي بس من غير فرن فده البوتاجاز المثالي لأنه الوحيد في قايمتنا النهاردة المكون من أربع شعلات مختلفة الحجم يعني ممكن يتعمل عليه عزومات ومثالي للمطابخ الصغيرة وللمطابخ اللي في المكاتب كمان، البوتاجاز من الستانليس ستيل يعني مش قابل للصدأ وعيبه بس إن وزنه تقيل شوية يعني محتاج تاخد بالك إنه يكون على قاعدة وسطح ثابتين جدًا ويستحملوا وزنه.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز Unionaire المسطح ٤ شعلة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار كل أنواع البوتاجازات المسطحة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *