٨ من أفضل اكسسوارات الحمام المتوفرة على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

لو عايز تجدد حمامك أو تشتري مجموعة من اكسسوارات الحمام الجديدة، عندك طريقين، الأولاني هو الاستعانة بحد ممكن يضحك عليك ويجيبلك الحاجة بسعر أعلى ده غير فلوس مصنيعته وشغله، فتلاقي نفسك دافع أكتر بكتير من اللي المفروض تدفعة، أما الاختيار التاني فهو إنك تقرا المقال ده وتتعرف على أبرز اكسسوارات الحمام المتوفرة على ياقوطة بأفضل أسعارها، وكمان تلاقي مدخل لمجموعة ضخمة من الاكسسوارات المناسبة لكل احتياجاتك مع إمكانية المقارنة بين الأسعار والشراء بأفضل سعر ممكن.

وما تنسوش إن لو أي حاجة هنتكلم عنها في المقال عجبتكم هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

تمانية من أبرز اكسسوارات الحمام على ياقوطة

عمود شاور جاكوزي شامل San George Design

عمود او وحدة شاور جاوزي ومساج مستودة، بتتضمن سماعة دش متحركة وخلاط مياه وجيتات جاكوزي وهيد شاور كبير وسماعة متحركة، يعني حموم بأقصى متعة وراحة ممكنة.

اتعرف على عروض أسعار عمود شاور جاكوزي شامل من San George Design من هنا.

طقم اكسسوار حمام كامل من Comex

طقم اكسسوارات الحمام الكامل من Comex المكون من فواطة وحامل للمناديل الورقية وحامل رف وحامل كوب، بالإضافة لشماعة وصبانة و2 ابليك إضاءة.

اتعرف على عروض أسعار طقم اكسسوار الحمام الكامل من Comex من هنا.

موزع معجون أسنان وحامل فرش

موزع معجون أسنان أوتوماتيكي، بضغطه واحدة هتقدر تنزل كمية المعجون اللي انت عايزها يعني مفيش تهدير تاني للمعجون، وكمان هتقدر تشيل لحد خمس فرش أسنان في مكان واحد من غير ما تشغل مكان على الحوض، وممكن تعليق المجموعة بسهولة من خلال لاصق مخصص قابل للتعامل مع أي نوع من أنواع الحوائط.

اتعرف على عروض أسعار موزع معجون الأسنان من هنا.

طقم خلاط إيطالي كامل

طقم خلاط كامل أيطالي باللون الفضي مصنوع من النحاس مكون من تلات وحدات، هاند ميكسر مختلفة الشكل والخصائص قابلة للتركيب الحائطي في المطبخ أو الحمام مش بتتضمن سماعة دش ومضمونة لمدة خمس سنين كاملة.

اتعرف على عروض أسعار طقم الخلاط الإيطالي الكامل من هنا.

وراقة مناديل مربعة من Vialli

وراقة المناديل مربعة التصميم مصنوعة من البلاستيك سهلة التنضيف والفك اوالتركيب وتحميل المناديل فيها من شركة Vialli.

اتعرف على عروض أسعار وراقة المناديل المربعة من Vialli من هنا.

طاسة الدش مقاس ٣٠ × ٣٠

طاسة الدش الضخمة متنوعة ضخ المياه واللي بتقدر تضخ المياه باكتر من طريقة ولكل طريقة استخدام واستفادة خلال الاستحمام، الطاسة باللون الفضي ومصنوعة من خامات عالية الجودة.

اتعرف على عروض أسعار طاسة الدش مقاس ٣٠ × ٣٠ من هنا.

مجموعة اكسسوارات الحمام الكاملة من Vetra

مجموعة متميزة وشيك جدًا من اكسسوارات الحمام من شركة Vetra والمصنوعة من الكروم عالي الجودة اللي يقدر يعيش لسنين كتير، بتتكون من فواطة ورف ومناديل وشماعة و2 إبليك إضاءة مختلفة التصميم.

اتعرف على عروض أسعار مجموعة اكسسوارات الحمام الكاملة من Vetra من هنا.

وحدة حمام مكونة من حوض زجاج مع أرفف من San George Design

وحدة حوض مقاس ٨٠ سم زجاج شامل مكونة من رف كبير ورف تحت المراية، الوحدة بتتضمن وحدة صرف الحوض ومش بتتضمن خلاط المياه.

اتعرف على عروض أسعار وحدة حمام San George Design من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أنواع اكسسوارات الحمام المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *