ملابس العيد لكل الأسرة

ملابس-العيد

كتب: أماني سمير

فرحة العيد في مجتمعنا العربي مرتبطة باللبس الجديد سواء كنا كبار أو صغيرين، ولإن العيد السنة دي جاي مع الصيف اخترنا لكم تشكيلة مميزة من الملابس المصنوعة من القطن المصري المعروف بجودته العالية وكمان شكلها شيك وأنيق، تقدروا تتفرجوا عليها وتشوفوا اللي يناسب ذوقكم واحتياجاتكم، وكمان تقدروا تقارنوا بين أكتر من منتج وتعرفوا بيتباع فين وبكام قبل ماتنزلوا تشتروا، ولو عجبتكم حاجة منهم وحابين تشتروها أونلاين اطلبوها وهتوصل لكم لحد البيت.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

1. فستان حريمي قصير

يتميز بأناقته وجاذبيته رغم بساطة تصميمه، فهو مصمم من الأعلى بأكتاف مفتوحة وفتحة رقبة دائرية واسعة لسهولة ارتدائه، وهو مصنوع من قماش الفسكوز المنقوش باللون الأخضر والأزرق المعروف بنعومته، لذلك فهو قطعة مثالية لاقتنائها للشعور بالراحة والشياكة في نفس الوقت.

السعر 220 جنيه مصري.

لمشاهدة فستان حريمي قصير من هنا.

2. قميص ولادي

اخترنالك اللون السيموني لون مميز وجذاب عشان يليق مع جو الصيف والحر، وهو مصنوع من القطن عالي الجودة للحفاظ على نظافة وسلامة جلد طفلك، ليتناسب مع حركته الكثيرة واللعب بشكل دائم لكي يبقى دائمًا منتعش ونشيط.

السعر 119 جنيه مصري.

لمشاهدة قميص أولادي من هنا.

3. فستان بناتي

أهم مايميزه ألوانه الزاهية العصرية ليتناسب مع عمر طفلتك الصغيرة، وتصميمه بسيط وأنيق بحزام من الخلف وسوسته طويلة لسهولة ارتدائه، بالإضافة إلى أنه مصنوع من القطن المصري عالي الجودة للشعور بالراحة والسعادة طوال اليوم.

السعر 99 جنيه مصري.

لمشاهدة فستان بناتي من هنا.

4. تيشرت بولو رجالي

مصنوع من القطن عالي الجودة الذي يساعد على امتصاص العرق بكل سهولة ويحافظ على الجلد نظيف وصحي، ويتميز التيشرت بلونه المختلف والمميز بالإضافة للطباعة الموجودة على جانب التيشرت من أعلى وعلى الكم لتعطي شكل رائع للتيشرت وتجعله أكثر جاذبية.

السعر 119 جنيه مصري.

لمشاهدة تيشرت بولو رجالي من هنا.

قد تنفد المنتجات من المتاجر – out of stock-  في أي وقت لكن غالبًا تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك إبلاغنا فى تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com في فيسبوك.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *