سخان كهرباء أتلانتيك إيجو من أتلانتيك- 50 لتر

مميزات وعيوب و أسعار سخان كهرباء اتلانتيك ايجو من اتلانتيك- 50 لتر

سخانات المياه واحدة من أكتر الأجهزة اللي خطوة شراها بتحتاج تفكير كتير، وده لإنه من السلع المعمرة اللي بتعيش مدة طويلة في البيت أو المكتب. وتعدد وتنوع الأنواع والموديلات الموجودة في السوق على قد ما هو شيء كويس فهو شيء محير، وكتير من الناس بتفضل السخان الغاز وفيه نسبة كبيرة كمان بتفضل سخانات المياه الكهربائية.

ولإن فصل الشتا من الفصول اللي مفيش حد تقريبًا يقدر يستغنى عن المياه الساخنة فيه. ووجود سخان مياه قوي وسريع في عملية التسخين بيسهل علينا الحصول على مياه ساخنة طول الوقت.

هنتكلم النهارده عن سخان المياه الكهربائي أتلانتيك إيجو ٥٠ لتر، وهنتعرف من خلال الريفيو ده على أهم مواصفاته ومميزاته وكمان العيوب. ولو عجبك السخان وعاوز تشتريه تقدر من خلال ياقوطة تعرف أحسن الأسعار ليه وتقارن بينهم، وممكن كمان تطلبه من خلالنا وهيوصل لغاية عندك في أسرع وقت.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

المواصفات

اسم الشركة أتلانتيك
السعة باللتر ٥٠ لتر.
الأبعاد ٦١٠ ملم ارتفاع × ٤٥١ ملم عمق.
أقصى درجة تسخين ٦٥ درجة مئوية.
الوزن ١٥ كيلو جرام.

المميزات والعيوب

المميزات

العيوب

 يتميز السخان بعمود مغنيسيوم مع طلاء المينا بجودة ماسية وده بيضمن حياة طويلة ومقاومة للتآكل. أقصى درجة للتسخين هي ٦٥ درجة بس، وفيه موديلات منافسة درحة التسخين القوى ليها أكبر منه.
جهاز صديق للبيئة غير ضار وكل ده بفضل الفوم الخالي من الكلوروفلوروكربون.

تجربة المستخدم

كتير من المستخدمين شكروا فيه، وخصوصًا إن سعره مناسب ومنافس لكتير من الموديلات اللي في السوق. وفيه شبه إجماع على إنه بيسخن المياه في وقت قليل، واستهلاكه للكهربا قليل ودي أكبر ميزة في السخان إنه بيوفر للكهرباء.

تقدر تشوف سخان المياه الكهربائي أتلانتيك إيجو ٥٠ لتر من هنا.

وممكن تشوف كل أنواع السخانات من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

2 thoughts on “سخان كهرباء أتلانتيك إيجو من أتلانتيك- 50 لتر”

  1. Esraa says:

    سئ جدا
    وفرقع

  2. sami says:

    سئ جدا بعد اربع سنين فرقع

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *