أكتر 5 غسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة 2021

كتب: خالد عاصم

في إطار حصادنا لسنة ٢٠٢١ واستقبالنا للسنة الجديدة ٢٠٢٢، قررنا نكتب مجموعة من المقالات اللي هنعرفكم من خلالها على أكتر المنتجات اللي اتباعت على مدار السنة من خلال موقعنا، ومن خلال المقالات دي اتكلمنا عن منتجات كتير، والنهاردة جيه الدور على الغسالات بمختلف أنواعها سواء كانت ملابس أو أطباق وسواء كانت أوتوماتيك أو نص أوتوماتيك، فمن خلال المقال ده هنتعرف على أكتر الغسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة 2021.

ولو أي غسالة من الغسالات اللي هنتكلم عنها عجبتكم هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

أكتر الغسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١

غسالة ملابس ويرلبول تحميل علوي ١٣ كيلو جرام موديل WTLA1300SL

أول غسالة في قائمة أكتر الغسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١ هي غسالة الملابس من ويرلبول، واللي بتنتمي لفئة الأوتوماتيك التحميل العلوي وأبرز مميزات النوع ده هو إمكانية إضافة الغسيل خلال عمل دورة الغسيل، الغسال سعتها ١٣ كيلو جرام يعني تقدر تشيل عدد كبير جدًا من الملابس والمفروشات في الدورة الواحدة وبتتميز بإنها موفرة للطاقة رغم قوة دورة الغسيل بتاعتها اللي بتوصل لحد ٧٠٠ لفة كحد أقصى، وفيها شاشة ليد لعرض معلومات دورة الغسيل وطبعًا مزودة بمجموعة كبيرة من البرامج المتنوعة.

اتعرف على عروض أسعار غسلة ملابس ويرلبول علوي ١٣ كيلوجرام من هنا.

غسالة الملابس العادية من فريش تحميل علوي ١٠ كيلو جرام

واحدة من أرخص وأفضل الغسالات العادية المتوفرة في السوق بتوفرها فريش، الغسالة حلتها سعة ١٠ كيلو جرام يعني سعة كبيرة جدًا وفيها برامج مبسطة تخليك تقدر تتحكم في الوقت والسرعة وبعض الإعدادات التانية، والغسالة معمولة بالكامل من البلاستيك يعني مش هيحصلها أي ضرر من المياه أو الصدأ.

اتعرف على عروض أسعار غسالة الملابس العادية فريش ١٠ كيلو من هنا.

غسالة أطباق Beko سعة ١٤ فرد فضي موديل DFN05410S

الغسالة التالتة من بين أكتر الغسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١ هي غسالة الأطباق من بيكو وهي غسالة الأطباق الوحيدة اللي في قايمتنا النهاردة وتستاهل جدًا إنها توصل للقائمة دي، الغسالة بتقدمها شركة بيكو العالمية الشهيرة جدًا والمعروفة بمنتجاتها الممتازة، وبتتميز الغسالة بمجموعة من المميزات الرائعة أولها سعة ١٤ فرد اللي بتقدر فعلًا تخليك تغسل أطباق عزومات مش بس أفراد عيلتك، ده غير إنها فيها أنظمة غسيل متنوعة ومختلفة وكمان بتقدر تعقم وتطهر الأطباق وغيرها من المميزات ده غير إنها موفرة جدًا للطاقة.

اتعرف على عروض أسعار غسالة أطباق Beko سعة ١٤ فرد من هنا.

غسالة ملابس نصف أوتوماتيك فريش فانتازيا ٥ كيلو موديل TWM 600

بنرجع تاني لغسالات الملابس وتحديدًا غسالات النصف أوتوماتيك ومرة تانية بتظهر معانا شركة فريش بغسالة فانتازيا سعة ٥ كيلو واللي بتتميز بحوضين يني بتقدر من خلالها تغسل وتعصر وتتحكم في عدد من إعدادات الخاصيتين، الغسالة سعتها مش كبيرة صحيح بس علية جدًا وموفرة للطاقة.

اتعرف على عروض أسعار غسالة ملابس نصف أوتوماتيك فريش فانتازيا من هنا.

غسالة ملابس نصف أوتوماتيك فريش سوبر تربو ١٤ كيلو موديل FWT14000ND

قدرت فريش تكون صاحبة أكبر عدد من بين أكتر الغسالات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١ وبرضه من خلال غسالاتها نصف الأوتوماتيك، والمرة دي بغسالة سوبر تربو سعة ١٤ كيلو جرام واللي بتتميز بحوضين للغسيل والعصر، وبتتمتع بسرعة غسل قوية جدًا ممكن التحكم فيها زي ما ممكن التحكم في عناصر تانية كتير من بينها إعدادات خاصية بقوة العصر.

اتعرف على عروض أسعار غسالة فريش سوبر تربو ١٤ كيلو جرام من هنا.

اتعرف على مختلف عروض أسعار الغسالات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *