أكتر 5 تلاجات مبيعًا على ياقوطة لسنة 2021

كتب: خالد عاصم

غيرت تلاجتك واشتريت تلاجة جديدة في ٢٠٢١؟ طيب يا ترى ساعدناك في اختيار التلاجة الأنسب ليك ولاحتياجاتك وميزانيتك؟ وهل خدت قرار الشراء ودوس على اللينك على موقعنا واشتريت فعلًا؟ لو الإجابات كلها أيوه، يبقى على احتمال كبير تكون تلاجتك من بين أكتر التلاجات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١، وده معناه إنك كنت من بين ناس كتير من اللي اختاروا اختيارات مناسبة ليهم وتلاجتك هتظهر في القائمة اللي هنتعرف عليها في المقال ده.

ولو أي تلاجة من التلاجات اللي هنتكلم عنها عجبتكم هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

أكتر التلاجات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١

تلاجة اريستون نوفروست ٣٤٧ لتر فضي موديل 18020F

أول تلاجة في قائمتنا النهاردة هي تلاجة اريستون النوفروست يعني مش هتشيل هم التلج اللي بيتجمع في الفريزر زي التلاجات القديمة، والتلاجة بتمتاز بسعة كبيرة ٣٧٤ لتر، وتوفيرها للطاقة مقارنة بأداءها مقبول جدًا لانها في كلاس B اللي بيقدم مستويات كويسة جدًا ما بين الأداء وتوفير الطاقة، التلاجة بابين يعني الفريزر منفصل عن التلاجة وبتحكم منفصل طبعًا وكمان فيها إضاءة ليد عشان تقولك على إشعارات مختلفة متعلقة بالتشغيل ودرجة التبريد وغيرها.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة اريستون نوفروست ٣٤٧ لتر من هنا.

تلاجة زانوسي نوفروست ٤٤٥ لتر فضي موديل ZRT45200SA

من أكتر التلاجات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١ تلاجة زانوسي موديل ZRT45200SA النوفروست ببابين سعة ٤٤٥ لتر الضخمة واللي بتقدر تشيل أكبر قدر ممكن من الأطعمة وبتحافظ عليها طارجة دايمًا بفضل العديد من التقنيات اللي بتتميز بيها التلاجة واللي بتخليها تحافظ على الأكل وخصوصًا الخضاؤ والفاكهة طارزة دايمًا وكمان ذكية في التبريد والتجميد السريع.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة زانوسي نوفروست ٤٤٥ لتر من هنا.

تلاجة فريش نوفروست ٣٦٢ لتر فضي موديل BR470K

تعتبر شركة فريش واحدة من أشهر الشركات حاليًا ومن أكترها مبيعًا في مصر، والشركة بتتميز بمجموعة كبيرة من المنتجات ومن بينهم التلاجة دي اللي قدرت تاخد مكانها كواحدة من أكتر التلاجات مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢١، وهي تلاجة نوفروست ٢ باب سعة ٣٩٧ لتر بتعتمد على أرفف من الزجاج وفيها أيس ميكر وبتتميز بمجموعة من المميزات زي إن الإضاءة الداخلية ليد قوية جدًا، وفيها تقنيات متعددة أبرزها تقنية Plasma Ionizer اللي بتنقي البيئة داخل التلاجة.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة فريش نوفروست ٣٦٢ لتر فضي من هنا.

تلاجة توشيبا نوفروست ٤١٩ لتر فضي موديل GR-EF51Z-DS

توشيبا بتقدم واحدة من أفضل وأروع التلاجات اللي قدرت تاخد مكانها كواحدة من أكتر التلاجات مبيعًا على ياقوطة في سنة ٢٠٢١، التلاجة طبعًا نوفروست سعة ٤١٩ لتر وبتتميز بتقنيات كتير جدًا زي الوضع الاقتصادي Eco Mode الموفر للطاقة، ده غير إنها بتقنية الإنفرتر الموفرة للطاقة كمان، وبتتميز كمان بفلتر أيوني للتقنية وخاصية التجميد السريع وفيها لوحة تحكم جانبية ومناطق للتبريد المزدوج وغيرها من الإمكانيات الممتازة.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة توشيبا نوفروست فضي ٤١٩ لتر من هنا.

تلاجة بريميام نوفروست ٣٥٠ لتر فضي لامع موديل PRM-350BMGNA

أما آخر تلاجة من تلاجات قائمتنا النهاردة فهي تلاجة بريميام الممتازة دي وهي تلاجة نوفروست سعة ٣٥٠ لتر بتتميز بمجموعة من المميزات الرائعة جدًا بالنسبة لسعرها، زي شاشة عرض بيانات التلاجة وإضاءة ليد الداخلية القوية وخاصة فلتر الروائح الكريهة اللي بيحافظ على ريحة التلاجة وسلامة الأكل اللي فيها، وكمان فيها قفل لمنع الأطفال من فتحها والتلاجة تصميمها جذاب جدًا حتى مقارنة بالتلاجات الممتازة اللي اتكلمنا عنها النهاردة.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة بريميام نوفروست ٣٥٠ لتر فضي لامع من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف التلاجات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *