مجموعة من أفضل شنط المدارس على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

مع بداية موسم المدارس بيبدأ كمان موسم شنط المدارس واللي هتلاقي فيه أشكال وألوان ومقاسات وتصاميم وأسعار مختلفة اختلاف أكيد هيخليك تحتار وانت بتحاول تختار الأنسب ليك ولأولادك، بس مع ياقوطة وكالعادة مفيش مجال للحيرة لأننا هنقول على مجموعة من أفضل شنط المدارس المتنوعة والمختلفة والمناسبة لكل الفئات العمرية والمراحل التعليمية وكمان لكل الميزانيات.

ولو أي منتج من المنتجات اللي هنتكلم عنها عجبتكم هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

مجموعة متنوعة من مختلف شنط المدارس على ياقوطة

شنطة ضهر للمدرسة برسومات ثلاثية الأبعاد

شنطة ضهر للمدرسة برسومات ثلاثية الأبعاد وألوان أنيقة وعصرية بتصاميم مختلفة زي هاللو كيتي وصوفيا ويونيكورن وماشا وأميرات ديزني، الشنطة مقاس ١٨ بوصة وفيها ٤ جيوب رئيسية واتنين جيب جانبي شبكي، مناسبة جدًا للأطفال في المرحلة الابتدائية.

اتعرف على عروض أسعار شنطة الضهر المدرسية برسومات ثلاثية الأبعاد من هنا.

شنطة ضهر مدرسة للأولاد جودة ممتازة مقاس ١٨ بوصة

شنطة ضهر مدرسية بتصاميم مختلف للأولاد زي كابتن أمريكا، الشنطة مقاس ١٨ بوصة بتتميز بأربع جيوب رئيسية وجيبين جانبيين شبكيين وبتتميز بإن خاماتها عالية جدًا ورسوماتها ثلاثية الأبعاد بارزة وألوانها رائعة وانيقة.

اتعرف على عروض أسعار شنطة الضهر للأولاد من هنا.

شنطة مدرسة بجودة ممتازة وتصميمات أنيقة وعصرية للبنات

بتتوفر الشنطة دي بأكتر من تصميم مناسب أكتر للبنات وبتميز بجودة تصنيع عالية جدًا وكمان تصميمات أنيقة وعصرية، الشنطة مقاس ١٩ بوصة وفيها ٥ جيوب أساسية و٢ جيب شبكي وكمان فيه جيب خاص للابتوب والتابلت يعني مناسبة لمختلف المراحل التعليمية من أول الإعدادية.

اتعرف على عروض أسعار شنط المدرسة بجودة ممتازة وتصميمات أنيقة من هنا.

شنطة مدرسية متعددة الجيوب D2904

شنطة مدرسة للمراحل التعليمية الأولية بتتميز بخامات عالية وبطانة مريحة للكتف والضهر وبتتميز كمان بعدد كبير من الجيوب المختلفة المناسبة لكل احتياجات أولادنا في المدرسة.

اتعرف على عروض أسعار شنطة المدرسة D2904 من هنا.

شنطة مدرسة أكسفورد متعددة الأغراض مناسبة للجنسين

شنطة مدرسة مثالية بفضل اعتمادها على خامات ممتازة بتجمع ما بين المتانة والنعومة في نفس الوقت فالشنطة معمولة من قماش أكسفورد والبطانة من البوليستر، الشنطة واسعة ومتعددة الجيوب الرئيسية والفرعية وليه بطانة مريحة جدًا على الضهر.

اتعرف على عروض أسعار شنطة مدرسة أكسفورد للجنسين من هنا.

مجموعة الشنطة المدرسية (كروس – حافظة أقلام – جيب)

مجموعة الشنطة المدرسية الممتازة المكونة من أربع قطع وهتغنيك عن شراء إضافات كتير للشنطة، المجموعة بتتكون من شنطة ضهر رئيسية كبيرة مقاس ٤٠ × ٣٠ × ١٦ سم بتتميز بكتف وضهر ببطانة مريحة، وفيه ٤ جيوب أمامية وجيب عريض في النص وجيبين على الجانب لمختلف الأغراض، أما القطعة التانية فهي شنطة كروس مقاس ١٠ × ١٨ × ٢٠ سم وكمان معاها محفظة مقاس صغير ١٩ × ١٣ سم ومقلمة مقاس ١٩ × ٩ × ٦ سم.

اتعرف على عروض مجموعة الشنطة المدرسية من هنا.

شنطة مدرسية متعددة الجيوب شديدة التحمل DL29

شنطة مدرسة بإمكانيات ممتازة، فالشنطة معمولة من قماش عالي الكثافة والمتانة، وبتتميز بجيب رئيسي واسع فيه حيوب داخلي وجيوب شبكية، ده غير جزء مخصص لللابتوب أو لتابلت، وفيها أماكن تخزين امامية، أما الأحزمة بتاعة الكتب فبطانتها عالية الكثافة، وفيها حزام صدر قابل للعديل وملحقات مختلفة في الأمام والجوانب.

اتعرف على عروض أسعار الشنطة المدرسية متعددة الجيوب DL29 من هنا.

شنطة مدرسية للجنسين مقاس لارج

شنطة مدرسية مناسبة للمراحل الإعدادية والثانوية بتتميز بمقاس كبير ٤٠ × ٣٠ × ١٤ سم وبتعتمد على كتف وضهر مبطنين ببطانة قوية للحماية، وفيها ٤ جيوب رئيسية بالإضافة لجيب عريض وجيبين جانبيين لمختلف الأغراض، الشنطة مش بس مناسبة للمدرسة لا دي متعددة الأغراض ومناسبة كمان للسفر والرحلات والنادي.

اتعرف على عروض أسعار شنطة مدرسية للجنسين مقاس لارج من هنا.

شنطة مدرسية موديل 3014 من MG

بتوفر شركة MG مجموعة كبيرة من الشنط المدرسية المتعددة الأشكال والتصاميم ومناسبة لمختلف المراحل التعليمية زي الشنطة دي المثالية لمراحل الحضانة والابتدائي وكمان فيه شنط تانية كتير مناسبة للمراحل العمرية الأكبر.

اتعرف على عروض أسعار الشنط المدرسية من MG من هنا.

شنطة مدرسية كاجوال للجنسين مستوردة

شنطة مدرسية بتصميم وألوان مناسبة للجنسين، الشنطة معمولة من قماش تسكوما أكسفورد عالية الجودة وبتتميز بمساحة كبيرة وفي نفس الوقت تصميم مدمج وخامات ممتازة وبطانة مريحة جدًا للكتف أو الضهر.

اتعرف على عروض أسعار الشنط المدرسية الكاجوال من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الشنط المدرسية على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *