جدد مطبخك بأقل ميزانية مع ياقوطة

كتب: خالد عاصم

أجهزة المطبخ هي الأجهزة الوحيدة اللي صعب تبدأ حياتك لجديدة في بيت الزوجية من غير ما تكون كلها متوفرة، وهي كمان الأجهزة اللي مش هتقدر تعيش من غيرها لو حاجة فيها باظت، وده معناه ببساطة إنك ممكن تستغنى عن أي حاجة في البيت إلا أجهزة المطبخ وده اللي بيفسر أهميتها ومدى اهتمام الكل بيها، وكمان بيفسر ارتفاع تمنها في بعض الأحيان.

بس مين قال إنك عشان تجمع كل أجهزة المطبخ اللي انت محتاجها لازم تعمل حسابك على ميزانية ضخمة، إحنا في المقال ده هنقنعك بالعكس وهنقنعك إنك تقدر تجمع كل أجهزة المطبخ اللي إنت محتاجة بصفقات ممتازة وبأقل أسعار ممكنة من غير ما تضحي بالجودة من ناحية وعشان يبقى معاك فلوس تقدر تجيب بيها إجهزة زيادة من ناحية تانية، وكل الأجهزة اللي هنتكلم عنها في المقال ده هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت أو مكان ما تحبوا بأسرع وقت ممكن.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

جمع أجهزة المطبخ كاملة وبأقل ميزانية 

تلاجة توشيبا نوفروست ٢ باب ١١ قدم

أول جهاز من أجهزة المطبخ اللي هنتكلم عنها واللي ممكن تلاقيها على ياقوطة بأقل سعر ممكن هي تلاجة توشيبا النوفروست سعة ٢٩٦ لتر أو ١١ قدم، وعلى الرغم من أن ده أفضل سعر ممكن تلاقي بيه تلاجه نوفروست إلا إننا بنتكلم عن تلاجة توشيبا يعني اسم وراه تاريخ كبير من الجودة وكمان من خدمات ما بعد البيع المتميزة.

التلاجة سعتها ٢٩٦ لتر أو ١١ قدم، وبتتميز بإنها نوفروست يعني مش هتشيل هم تدويب التلج من الفريزر ومش هتكون تلج في خلفية التلاجه، التلاجة كمان صديقة للبيئة وتصميمها مانع للضوضاء، وكمان فيها فلتر عشان إزالة الروايح الكريهة والحفاظ على ريحة الأكل دايمًا زي ما هي ودايمًا طازة.

اتعرف على عروض أسعار تلاجة توشيبا نوفروست ٢ باب ١١ قدم من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف التلاجات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

بوتاجاز غاز وايت بوينت ٥ شعلة 8060 XA

قدرت شركة وايت بوينت في قت قليل جدًا إنها تحقق نجاح كبير جدًا في مصر وده لسبب أساسي مهم جدًا وهو إنها قدرت توفر أجهزة المطبخ المثالية بالسعر المثالي، فقدرت تقدم للسوق مجموعة من الأجهزة الممتازة واللي تقدر تشتغل بكفاءة لمدة طويلة جدًا مع توفير خدمة ما بعد البيع سريعة وفعالة جدًا وكل ده بسعر أكتر من منافس، وده ينطبق على البوتاجاز اللي معانا واللي يعتبر أقل بوتاجاز ٥ شعلة من حيث السعر من البوتاجازات المتوفرة على ياقوطة ورغم كده البوتاجاز نال استحسان مستخدمين كتير جدًا لقوته ولأمانه وإمكانياته الممتازة.

شوف عروض أسعار بوتاجاز غاز وايت بوينت ٥ شعلة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف البوتاجاز المتوفرة على ياقوطة من هنا.

غسالة فريش تحميل علوي ١٠ كيلوجرام

تعتبر شركة فريش واحدة من أقوى الشركات على مستوى غسالات الملابس التحميل العلوي تحديدًا وعشان كده بتركز عليها بشكل كبير وبتقدم مجموعة من الغسالات المتميزة المتنوعة على مستوى الإمكانيات وعلى مستوى سعات التحميل، ومن بينها الغسالة الديجيتال دي اللي سعة تحميلها ١٠ كيلو جرام وبتتميز بحلة من الستانليس ستيل اللي بتتميز بإمكانيات لعدم تشابك الغسيل وكمان لعدم تعريضه لأي أضرار، الغسالة فيها برامج متعددة بتغطي كل أنواع الغسيل ده غير إنها بتقبل ٨ مستويات للمياه.

شوف عروض أسعار غسالة فريش التحميل العلوي سعة ١٠ كيلو جرام من هنا.

اتعرف على مختلف عروض أسعار الغسالات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

غسالة أطباق تورنيدو ١٢ فرد

بتقدم شركة تورنيدو مجموعة متميزة ومتنوعة من غسالات الأطباق واللي بتختلف من حيث السعة عدد البرامج، ومن بينها الغسالة دي تحديدًا اللي بسعة ١٢ فرد وبتتضمن ٦ برامج مختلفة، وبتتميز الغسالة بإمكانيات متعددة وممتازة وبرامجها المتعددة بتقدر تقدم أفضل نضافة وتطهير ممكن، وكمان مع الحفاظ عليها وعلى عمرها، الغسالة كمان فيها شاشة عرض عشان توضح البرنامج والأعطال، ورغم سعتها الكبيرة إلا إن أبعادها مش كبيرة ومش هتاخد مكان كبير قوي من مطبخك.

شوف عروض أسعار غسالات أطباق تورنيدو المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف غسالات الأطباق المتوفرة على ياقوطة من هنا.

ميكروويف ديجيتال زانوسي ٢٠ لتر

ميكروويف ديجيتال ممتاز من زانوسي سعة ٢٠ لتر بيمتاز بهيكل معمول من المعدن اللي مش بيعكس درجة حرارة الميكروويف الداخلية، وبيستخدم في فك التلج أو التسخين وبرامجه المتعددة بتساعد على إعداد الأكل بطرق مختلفة.

اتعرف على عروض ميكروييف ديجيتال زانوسي من هنا.

اتعرف على مختلف عروض أسعار أفران الميكروييف المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أجهزة المطبخ المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *