مجموعة من أبرز الزمزميات على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

الزمزمية من أهم المستلزمات المدرسية بسبب تأثيرها المباشر على صحة أولادنا، وعشان كده لازم نكون حريصين واحنا بنختار من بين كل الزمزميات المتوفرة في السوق، وفي المقال ده هنساعدك تختار من بين فضل الزمزميات المتوفرة في السوق المصري واللي كلها بتجمع ما بين مواد التصنيع الممتازة والصحية والآمنة وما بين سهولة الاستخدام والتناسب مع كل الفئات العمرية للأطفال.

ولو المنتجات اللي هنتكلم عنها عجبتكم هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

مجموعة متنوعة من زمزيات الأطفال والمدارس على ياقوطة

زمزمية للأطفال على شكل دبدوب سعة ١٤٠٠ ميللي

مصنوعة من أفضل أنواع البلاستيك المقوى الأمن وغير السام والقادر على تحمل درجات الحرارية لعالية وبتتميز بتصميم مقاوم وعازل لتسرب المياه من كل الزوايا، وبتتميز الزمزمية بتصميم جذاب ومناسب للأطفال وليها يد للحمل على الكتف وكمان مناسبة للوضع في شنط المدرسة الكبيرة، والزمزمية مناسبة للمياه والشاي والقهوة والعصير واللبن وغيرها يعني مناسبة للأطفال والكبار، وكمان غطاء الزمزمية ممكن استخدامها كحامل للموبايل.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية بشكل دبدوب بسعة ١٤٠٠ ميللي من هنا.

زمزمية أطفال وترمس استيل مزودة بكفر

زمزمية وترمس للأطفل مصنوع من الداخل من الاستيل المقاوم للصدأ وبعزل خارجي بيمنع من وصول الحرارة الداخلية للخارج بحيث إنها بتعتمد على كفر من السليكون المقوى واللي ليه ايد عشان سهولة الحمل، وبتميز الزمزمية بتصميم جذاب جدًا ومختلف بسعة ٥٠٠ ميللي والتصميم على شكل رائد فضاء. والزمزمية فيها شاليمو مصنوع من السليكون الصحي والآمن والغطاء بتاعها محكم جدًا، والزمزمية مناسبة للمشروبات السخنة والباردة وبتقدر تحافظ على درجة الحرارة لحد ١٢ ساعة.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية الأطفال والترمس الستيل من هنا.

زمزمية أطفال إكريليك على شكل دب بشاليمو

زمزمية مميزة مصنوعة من الإكريليك عالي الجودة والآمن على الأطفال، والمطعم بإطار خارجي من السليكون لحمايتها، والإيدين كمان مصنوعة من نفس المادة للحماية وكمان مناسبة للحمل بالإيدين الصغيرة عشان تكون مناسبة للأطفال من كل الأعمار، الزمزمية سعتها ٥٠٠ ميللي وفيها حزام تعليق مناسب جدًا للأطفال وتصميمها جذاب ومناسب جدًا ليهم.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية أطفال إكريليك على شكل دب من هنا.

زجاجة ماء للأطفال على شكل رجل فضاء بعزل ومانع للتسرب

زمزمية ومج حراري ممتاز مصنوع داخليًا من الستانليس ستيل المعزول عزل كامل عن الجسم الخارجي يعني ممكن استخدامها في المشروبات الساخنة والباردة وكمان المياه، وبتتميز الزمزمية بتصميم جذاب جدًا على شكل رجل فضاء وفيه تصاميم تنية على شكل ب أو قط أو أرنب وبتتوفر بألوان مميزة جدًا، وفيها كمان مؤشر للحرارة عشان تقول درجة حرارة المشروب الداخلي.

اتعرف على عروض زجاجة مياه الأطفال على شكل رجل فضاء من هنا.

زمزمية أطفال بشاليمو

زمزمية أطفال عالية الجودة مصنوعة من الإكريليك الصحي المضاد للكسر والزمزمية بتصميم مقاوم للانسكاب وتم تصميمها خصيصًا للأطفال سواء على مستوى التصميم المناسب للاستخدام بالإيدين الصغيرة أو على مستوى شكل وتصميم الشاليمو المدمج فيها، وبتتميز بأجزاء سهلة الاستخدام ومصنوعة من مواد عالية الجودة وسهلة التنظيف.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية الأطفال بالشاليمو من هنا.

زمزمية أطفال بشاليمو ٢ × ١

زمزمية مقسمة لنصين مصنوعة من الإكريليك الصحي والآمن، والزمزمية ممكن استخدامها لوضع مشروبين في نفس الوقت من غير ترسيب على الإطلاق وممكن يكون واحد منهم ساخن والتاني بارد، وبتتميز بسهولة الحمل وليها قاعدة من السليكون وبتتوفر بتلات ألوان مختلفة.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية الأطفال ٢ × ١ من هنا.

زمزمية معدنية للأطفال والبنات

زمزمية مصنوعة من المعدن بتصميم جذاب ومناسب جدًا للبنات في المراحل التعليمية الابتدائية والإعدادية، والزمزمية ليها حامل صغير وممكن يركب ليها حزام حمل طويل.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية معدنية للأطفال والبنات من هنا.

زمزمية مياه للأطفال بشاليمو ٣٠٠ ميللي

زمزمية مناسبة للأطفال من أول عمر الحضانة ومناسبة اكتر للمياه والمشروبات الباردة، بتميز بشاليمو صحي وآمن وتصميمها جذاب وإيديها مصممة لاستخدام الأطفال من الأعمار الصغيرة.

اتعرف على عروض أسعار زمزمية مياه الأطفال ٣٠٠ ميللي من هنا.

زجاجة مياه إيكو إيزي سعة ٣٥٠ ميللي من تابروير

زجاجة مياه شهيرة جدًا من تابروير بسعة ٣٥٠ ميللي ومصنوعة من أجود المواد اللي بتضمن كامل الأمان لأطفالنا، الزجاجة سعة ٣٥٠ ميللي ومانعه التسريب وبتعتمد في غلقها على كاب قوي وإن كان مش كامل إحكام الغلق لكنه مش من لسهل يتفتح من تلقاء نفسه بس سهل فتحه للأطفال من سن سنتين.

اتعرف على عروض أسعار زجاجة مياه إيكو إيزي من هنا.

زجاج مياه وزمزمية متعددة الأغراض من كاواي

زجاجة مياه Big Belly بسعة كبيرة هتخلي طفلك متحمس دايمًا لشرب المياه باستمرار ودي من الحاجات المهمة جدًا لصحة أطفالنا، الزجاجة بتتميز بحجم كبير ومصنوعة من أجود أنواع البولي كربونات وفيها مقبض مقاوم للمياه وحامل من النايلون للحمل ومعاها مجموعة من الستيكرات اللطيفة اللي ممكن تتحط عليها وفيها شاليمه صحية وأمنة.

اتعرف على أسعار زجاج مياه كاواي من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الزمزميات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *