أكتر ماكينات صناعة القهوة مبيعًا على ياقوطة في 2020

كتب: خالد عاصم

هنتعرف النهارده على أشهر وأكتر ماكينات القهوة مبيعًا على ياقوطة خلال عام ٢٠٢٠ وراعينا إننا نتكلم عن موديلات متنوعة من حيث الأسعار والإمكانيات والشركات، ولو أي ماكينة قهوة عجبتكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع 

أكتر ماكينات القهوة مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢٠

ماكينة القهوة الأمريكية بقوة ١٠٠٠ وات من ميانتا

واحدة من أفضل ماكينات صناعة القهوة الأمريكية في الفئة السعرية دي وبتتميز بسعها الضخمة اللي بتبلغ ١٫٢٥ لتر وبتكفي لحد ١٢ كوباية وكمان بقوتها الرهيبة لحد ١٠٠٠ وات، الماكينة بتتميز بخاصية منع التنقيط وكمان خاصية التدفئة اللي بتخلي القهوة بتاعتك سخنة لأطول وقت ممكن وكمان فيها فلتر دائم يعني مش هتحتاج تغير الفلتر كل شوية ده غير إن فيها معلقة لمعيار البن.

اتعرف على عروض أسعار ماكينات القهوة الأمريكية من ميانتا من هنا.

ماكينة قهوة اسبريسو وكابتشينو من ديلونجي

ماكينة قهوة ممتازة من دليونجي بتقدر من خلالها تعمل فنجانين اسبريسو في نفس الوقت وكمان تقدر من خلالها تعمل كابوتشينو لأن فيها خاصية تسخين الحليب اللي بتعمل الفوم المناسب لفنجان كابتشبنو ممتاز، الماكينة كمان فيها أساليب حماية مختلفة وتقدر من خلالها تتحكم في مستوى قوة القوة ومستوى تسخين الحليب.

اتعرف على عروض أسعار ماكينات ديلونجي لصناع الاسبريسو والكابتشينو من هنا.

ماكينة صناعة القهوة الأمريكية من براون

لعشاق القهوة ماكينة براون الممتازة هي الحل المثالي، الماكينة بتشتغل مع مسحوق البن المستخدم في القهوة الأمريكية، جهد الماكينة ١١٠٠ وات وبتمتاز بإن فيها فلتر داخلي للمياه وكمان مؤشر بيحدد مستواها، الماكينة بتعمل لحد ١٠ كوبايات والفتلر بتاع القهوة ممكن يتغير بسهولة شديدة جدا.

اتعرف على عروض أسعار ماكينة صناعة القهوة الأمريكية من براون من هنا.

ماكينة تحضير قهوة الاسبريسو بيكاسو من اريتي

من ماكينات صناعة الاسبريسو الممتازة في السعر ده والمكنه بتتميز بمضخة بضغط ١٥ بار وبتشتغل بطاقة ٨٥٠ وات وفيها خزان مياه قابل للإزالة، وبتعتمد الماكينة على البن المسحوق يعني موفرة لان سعر النوع ده من البين بيكون أرخص كتير من بن الكبسولات اللي سعره بقى مرتفع جدًا، وبتتميز الماكينة بقدرتها على عمل رغوة الحليب وكمان تصميمها مدمج ومناسب لأي مطبخ.

اتعرف على عروض أسعار ماكينة صنع قهوة الاسبريسو بيكاسو من اريتي من هنا.

ماكينة القهوة التركي Arzum Okka

من بين أبرز ماكينات القهوة مبيعًا على ياقوطة ماكينة القهوة التركية Arzum Okka اللي بتتميز بقدرتها على عمل فنجانين قهوة في وقت واحد وفي مدة ٨٠ ثانية بس وكمان بتتميز بخاصية السكب المباشر والتنضيف الذاتي أما الميزة الأبرز فهي خاصية التحضير البطيء اللي بتعمل على تحضير فنجان قهوة تركي ممتاز وبطعم رائع وكمان بوش ودي حاجة صعب تقدمها ماكينات القهوة التركي التانية.

اتعرف على عروض أسعار ماكينة القهوة التركية Arzum Okka من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أنواع ماكينات القهوة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *