مجموعة من أبرز أطقم الكوبايات وأطقم الأطباق المتوفرة على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

لو عايز طقم كبايات أو طقم أطباق من أفضل وأبرز أنواع الأطقم المتوفرة على ياقوطة يبقى اقرا المقال ده واتعرف على المجموعة المتميزة اللي هنتكلم عنها، وماتنساش لو عجبك أي طقم منهم هتقدر تطلبه من خلالنا خلالنا في ياقوطة وهيوصلك لحد باب البيت وكمان تقدر تشتري المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع

اختار طقم الكبايات اللي يناسبك من الأبرز والأكتر شهرة

طقم كبايات شاي من لومينارك ٦ قطعة شفاف J5973

طقم أكواب شاي من واحدة من أبرز الشركات في عالم أدوات المطبق والمائدة شركة لومينارك، الطقم مكون من ٦ قطع ومصنوع من الزجاج الفاخر اللي بيتميز بالقوة والمتانة اللي بتتيح استخدامها لفترات طويلة وكمان بيتميز بتصميمه الجذاب والجميل، الطقم قابل للاستخدام في غسالة الصحون بس مش صالح للاستخدام في المايكروييف.

اتعرف على عروض أسعار طقم كاسات الشاي لومينارك J5973 من هنا.

طقم كبايات كريستال دو اركوس ٦ قطع L6630

لو بتدور على المتانة والعملية والفخامة والشياكة في طقم كبايات واحد يبقى طقم الكريستال من كريستال دور اركوس هو الاختيار المثالي، الطقم مكون من ٦ قطع ٣٢ س ل وبيتميز بتصميم رائع جدًا وجذاب بشكل كبيرة ده غير الروعة والجاذبية اللي بيوفرها الكريستال.

اتعرف على عروض أسعار طقم كبايات كريستال دو اركوس ٦ قطع L6630 من هنا.

طقم كاسات كلوديا من بوهيميا ٦ قطع شفاف

طقم من أرقى أطقم الكاسات المتوفرة على ياقوطة وهم طقم كلوديا من بوهيميا والمكون من ٦ قطع من الزجاج الشفاف، وعلى الرغم من أن سعر الطقم ممكن يكون غالي شوية بس في المقابل ده انت بتشتري جودة ومتانة صناعة وتقفيل على أعلى مستوى وكمان جاذبية هتضيف كتير لبيتك.

اتعرف على عروض أسعار طقم كاسات كلوديا من بوهيميا من هنا.

طقم كبايات شاي باشابتشي ازور ٦ قطع

طقم كبايات شاي ممتاز من باشابتشي التركية مكون من ٦ قطع مصنوع من الزجاج الملون باللون الأزرق المائي وبيتميز الطقم بإنه قابل للاستخدام في غسالة الصحون.

اتعرف على عروض أسعار طقم كبايات شاي باشابتشي ٦ قطع من هنا.

طقم كبايات شيفلد الراقي ٦ قطع

طقم كبايات من أرقى أطقم الكبايات المتوفرة على ياقوطة واللي بتقدمه واحدة من أكبر الشركات العالمية Sheffield، الطقم مكون من ٦ قطع ومصنوع من الكريستال الأنيق والراقي واللي بيتميز بجودة صنع استثنائية واللي بيضمنه اسم الشركة العالمية المشهورة في عالم صناعة المعدات المنزلية الأفضل.

اتعرف على عروض أسعار طقم كبايات شيفلد ٦ قطع من هنا.

مجموعة من أبرز وأشهر أطقم الأطباق وأطقم العشاء

طقم عشاء أركوبال إليز من لومينارك ٤٥ قطعة

تعتبر شركة لومينارك واحدة من أبرز الشركات على مستوى صناعة أدوات المائدة في الشرق الأوسط واللي بتتميز منتجاتها بالمتانة والتصميم الجذاب من ناحية وبالسعر المناسب من ناحية تانية، الطقم ده مصنوع من الأركوبال ومكون من ٤٥ قطعة أبيض بتصميم ملون وبيتكون الطقم من ٩ أطباق عشاء مقاس ٢٥ سم و٦ أطباق شوربة مقاس ٢١ سم و٦ أطباق حلويات مقاس ٢١ سم، ده غير مجموعة مختلفة من الكبايات والفناجين.

اتعرف على عروض أسعار طقم عشاء أركوبال إليز من لومينارك ٤٥ قطعة من هنا.

طقم سمك أركو جلاس مكون من ٧ قطع

طقم سمك ممتاز مكون من ٧ قطع مصنوع من الزجاج الممتاز اللي بتتعرف بيه منتجات أركو جلاس وبيتميز الطقم بأنه قابل للاستخدام في الميكروييف وبيتمتع بتصميم وألوان جذابة جدًا.

اتعرف على عروض أسعار طقم سمك أركو جلاس المكون من ٧ قطع من هنا.

طقم عشاء اركوبال ٣٨ قطعة من أندورا

طقم أركوبال ممتاز صالح للاستخدام في غسالة الأطباق والميكروييف وبيتكون من ٦ أطباق عشاء ٢٥ سم، ٦ أطباق للحلويات ١٩ سم، ٦ أطباق حساء شوربة ٢٣ سم، ٦ طقم أطباق بولة شوربة ١٢٫٥ سم، ١ طبق بيضاوي ٣٢ سم، ١ بولة سلطة ٢٤ سم، ٦ أكواب ٢٢ سم و٦ أطباق فناجين.

اتعرف على عروض أسعار طقم عشاء أركوبال ٣٨ قطعة من أندورا من هنا.

طقم اركوبيركس من لومينارك

طقم من الأركوبايريكس من لومينارك مكون من ٧٠ قطعة متنوعة ما بين أطباق بمختلف المقاسات وبين كبايات وأطقم توزيع مشروبات، الطقم تصميمه رقيق وجذاب ومتوفر كمان بألوان تصميمات كتير جدًا.

اتعرف على عروض أسعار طقم اركوبيريكس من لومينارك ٧٠ قطعة من هنا.

طقم أطباق زجاجي من باشابتشي ١٨ قطعة

طقم أطباق زجاجي من باشابتشي التركية المعروفة بمنتجاتها لمتميزة، الطقم بيتكون من ١٨ قطعة متنوعة على مستوى المقاسات وعلى مستوى الألوان والتصميم، زجاج قوي ومتين وكمان جذاب جدًا.

اتعرف على عروض أسعار طقم أطباق زجاجي من باشابتشي ١٨ قطعة من هنا.

اتعرف على عروض مختلف أدوات السفرة والمائدة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *