كمّل فرش بيتك مع أشيك قطع الأثاث المنتقاة بعناية من ياقوطة

كتب: خالد عاصم

طول ما احنا عايشين في بيوتنا بنحتاج نغير حاجات ونجدد حاجات من أول أصغر أداة أو جهاز لحد أثاث البيت وفي المقال ده هنساعدك تختار الأفضل لو حابب تكمل فرش بيتك، وكل قطع الأثاث المنزلي اللي هنتكلم عنها في المقال ده هتقدروا تطلبوها من خلالنا في ياقوطة وهتوصلكم لحد باب البيت أو مكان ما تحبوا بأسرع وقت ممكن.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

كمل فرش بيتك بأقل الأسعار من على ياقوطة

كنبة سرير كارما من الدورا

لو الليفنج أو أوضة النوم أو أوضة المكتب محتاجين لكنبة زيادة فهيكون الحل المثالي هو الكنبة السرير من Art Home واللي بتتميز بسعرها المنخفض وبعمليتها لأنها بتتحول من كنبة لسرير بكل سهولة وبتعتمد على ميكانيزم سهل في التمدد والفتح والقفل، وكمان بتعتمد على أقمشة بانواع ممتازة وتنوع كبير في الألوان

اتعرف على عروض أسعار كنب السرير من الدورا من هنا.

سفرة مطبخ ٤ كرسي مقاس ١٠٠ × ١٢٠

لو عندك مساحة صغيرة عايز تحولها لأوضة سفرة صغيرة أو عندك مطبخ كبير وعايز تحط فيه سفرة فالحل هو سفرة المطبخ دي واللي بتعتمد على 4 كراسي مقاس ١٠٠ سم × ٢٠٠ سم ودي المساحة المثالية للاماكن الصغيرة.

اتعرف على عروض أسعار سفرة المطبخ ٤ كرسي مقاس ١٠٠ × ٢٠٠ سم من هنا.

كرسي مرجيحة رتان هزاز

للراحة والاسترخاء والقراية أو لشرب القهوة مع شوية مزيكا، مفيش حاجة ممكن تغير مودك قد استخدام كرسي المرجيحة ده والمناسب لأي مساحة داخلية في شقتك أو للبلكونة أو الجنينة أو الروف، الكرسي معمول من الرتان وبيتميز بجودة عالية جدًا والفرش بتاعه من القطن عالي الجودة.

اتعرف على عروض أسعار كرسي مرجيحة رتان هزاز من هنا.

دولاب ٣ ضلفه جرار خشب زان

أوقات بنكون محتاجين دولاب زيادة أو الدولاب بتاعنا نفسه مبقاش مناسب ومحتاج يتغير، في الحالة دي لازم نشتري حاجة تكون شيك وخشبها قوي ويعيش ويستحمل الاستخدام المستمر.

اتعرف على عروض أسعار دولاب 3 ضلفة جرار خشب زان من هنا.

طقم أسيوطي ٢ كنبة و٢ كرسي وترابيزة

ساعات كده بنحن للأثاث الكلاسيكي المصري القديم بس يكون بحالة كويسة ومعمول من خشب يستحمل، وعشان كده اخترنا الطقم المتكامل ده المكون من كنبتين و٢ كرسي وترابيزة والمناسب جدًا لأي مساحة فاضية في شقتك أو لو عندك جنينه أو روف، الطقم مريح جدًا ومعمول من خامات ممتازة.

اتعرف على عروض أسعار الطقم الأسيوطي ٢ كنبة و٢ كرسي وترابيزة من هنا.

كرسيين وترابيزة Tarno

للأماكن الخارجية الصغيرة زي البلكونات أو للمساحات الداخلية الصغيرة لو عندك كوفي كورنر، بنوفرلك طقم Tarno واللي بيتكون من كرسيين وترابيزة صغيرين متصممين على الطراز الأوروبي وبيتميزوا بأنهم بيحتلوا مساحة صغيرة جدًا وده بيخليهم مثاليين لو عايز عمل قعدة صغيرة في البلكونة.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أطقم الكرسيين والترابيزة من هنا.

سرير خشب زان ١٢٠ سم

لو عندك أطفال أو شباب ومحتاج تزودلهم سرير صغير من خشب زان قوي ويستحمل ويادوب ياخد مساحة صغيرة ماتزيدش عن ١٢٠ سم، يبقى السرير ده هو الأنسب ليك ولاحتياجك.

اتعرف على عروض أسعار السراير خشب زان مقاس 120 سم من هنا.

غرفة أطفال كاملة

غرفة نوم كاملة للأطفال بتشكيلة رائعة من التصميمات، الغرفة مكونة من ٢ سرير ودولاب ٣ ضلفة وتسريحة وكمود، خشب يستحمل وألوان زاهية وتصميمات متنوعة.

اتعرف على عروض أسعار غرف نوم الأطفال الكاملة من هنا.

طقم كامل للحدائق مكون من كنبة و٢ كرسي وترابيزة

للحدائق وللبلكونات الكبيرة أو الروف، طقم ممتاز متكامل مكون من كنبة لفردين و٢ كرسي وترابيزة، الطقم عملي جدًا ومعمول من خامات ممتازة.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أطقم الحدائق الكاملة من هنا.

اتعرف على مختلف عروض أسعار الأثاث المتوفر على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *