جدد بيتك وافرشه بأحسن الأسعار مع ياقوطة

كتبت: منى عوض

الأثاث بيدي روح مختلفة لأي بيت، وكل ما اختارته بعناية وبألوان ونظام وشكل يشبهك كل ما هتحس إنك عايش ومبسوط ومرتاح، وفي المقال دا هنساعدك في اختيار فرش بيتك وإنت مرتاح.

وقبل كده كانت عالية شراء واختيار العفش مرفقة. من نزول وأخد أجازة من الشغل على سبيل المثال، وغيره. لكن ده كان زمان.. دلوقتي مع ياقوطة تقدر تختار وتنقي براحتك الأثاث المناسب ليك ومهما كانت ميزانيتك من خلال مجموعة من أكبر متاجر الأثاث المشهورة، والمجموعة.

كل اللي هنستعرضه هتلاقيه متوفر على موقعنا ياقوطة بأحسن الأسعار اللي تقدر تقارن وتختار بينهم بنفسك وتقدر كمان تطلب اللي إنت عايزه من خلالنا وهيوصلك في أسرع وقت.

بنفكرك إنك ممكن تشتري فرش بيتك من خلال شهري أول وأسهل تطبيق تقسيط في مصر، واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة  وبس، ومن غير زيارة، ولا ضامن، واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

كرسي مرجيحة رتان

رسي المرجيحة شكله عصري وبيناسب أي ديكور وتقدر تحطه في أي مكان جوا البيت أو في البلكونة أو الجنينة، دا بجانب إنه بيساعد على الاسترخاء وتصفية الذهن لما تقعد عليه وتشرب مشروبك المفضل مثلاً وتسمع حاجة بتحبها أو تقرأ كتاب لذيذ.

شوف عروض كرسي المرجيحة رتان المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

كنبة سرير وصحارة من أريكتي

الكنبة السرير عملية جدًا أكتر من الكنب العادي، والكنبة دي من أريكتي فيها صحارة كمان يعني قعدة حلوة ولو عايز تنام أو جالك ضيوف هتقدر تفردها سرير بالتالي نومة مريحة، وكمان فيها مساحة داخلية تقدر تخزن فيها أي حاجة عندك في البيت بكل سهولة، بالتالي هتوفر في المساحة وهتستمتع بكنبة مريحة وشكلها كويس.

شوف عروض كنبة سرير وصحارة من أريكتي المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

طاولة قهوة دائرية

اختار تربيزة شكلها بسيط وألوانها وتصميمها مناسبين مع ديكور البيت، ويكون حجمها يكون مناسب بحيث إنها تتحط في أي ركن من أركان البيت سواء في الصالة أو غرفة النوم أو غرفة المكتب وممكن تُستخدم زي تربيزة كنبة، وممكن تزينها بفازة أو أنتيكات صغيرة أو لو المكان يسمح ممكن تحط عليها نباتات صغيرة زينة.

شوف عروض طاولة القهوة الدائرية المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

مكتب على شكل حرف L مع أرفف

العالم اتغير تمامًا بعد كورونا وزي ما فيه ناس بتنزل شغلها كل يوم فيه ناس تانية بتشتغل من البيت أو بتمزج بين الشغل في البيت والمكتب، وكمان فيه ناس بترجع تكمل شغلها في البيت أو بتذاكر، ودا بيخليهم يحتاجوا مكتب أو تربيزة مناسبة، بس المكتب دا شكله لطيف وحجمه صغير ومزود بأرفف بحيث إنك تقدر تشتغل عليه وممكن تحط فيه كُتب أو شوية أنتيكات تخلي شكل المكان لطيف.

شوف عروض مكتب على شكل حرف L مع أرفف المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

غرفة نوم جولد

غرف النوم واحدة من الأساسيات اللي بتكون موجودة في أي بيت، وغرفة النوم دي من جولد مكونة من سرير حجمه 160 سم ودولاب 240 سم و2 كمود مع تسريحة.

شوف عروض غرفة نوم جولد المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض غرف النوم المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

جزامة

عادةً كل فرد من أفراد الأسرة بيكون ليه أكتر من حذاء أو شبشب مناسبين للملابس والخروجات المختلفة، بس وجودهم في الصالة أو الغرف كدا من غير جزامة تلمهم هيسبب فوضى كبيرة، بالتالي ضروري تختار جزمة مناسبة وحجمها كويس تقدر تشيل فيها كل الأحذية اللي موجودة في البيت بالتالي الحفاظ على النظافة العامة والمظهر الجمالي وسهولة الوصول لأي حذاء أو شبشب أي حد في البيت عايزه.

شوف عروض الجزامة المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

الستائر

الستائر من القطع المهمة اللي بتكمل الديكور وبتزود مظهره الجمالي، بس خلينا نوضح أن دورها مش مقتصر على المظهر الجمالي وبس، لأنها ليها استخدامات تانية مهمة زي توفير خصوصية أكبر وحجب وصول أشعة الشمس للمكان، بالتالي ضروري اختيارها بعناية فائقة.

شوف عروض الستائر المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

سجادة زغبية من الفرو الصناعي من هيكون

السجاد بيدي روح مختلفة للبيت وبيكمل الديكور وبيخليه أحلى خصوصًا لم تم اختياره بعناية وبشكل وحجم متناسق ومتناسب مع ديكور وألوان البيت، فمثلاً السجادة الفرو دي شكلها شيك ومميز ومختلفة والفرو بتاعها ناعم ومريح وبيدفي المكان بشكل كويس، ومتقلقش من فكرة إنها تتبهدل أو صعوبة نضافتها لأنها سهلة جدًا كل اللي هتكون محتاجة إنك تنفضها أو تغسلها بشوية مياه ومعطر وليفة ناعمة وتسيبها يوم أو يومين وهي هتنشف وترجع ويبقى شكلها زي الأول وأحلى.

شوف عروض سجادة زغبية من الفرو الصناعي من هيكون المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض السجاد المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

شوف عروض الأثاث والفرش المختلفة المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *