مواصفات وأسعار تليفزيونات Syinix الجديدة المتوفرة على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

خلال الفترة اللي فاتت ظهرت مجموعة من الشركات الجديدة في السوق المصري في عالم الأجهزة الإلكترونية والمنزلية، ومن بينها شركة Syinix اللي بتقدم تحديدًا مجموعة من التليفزيونات الممتازة واللي هنتعرف عليها النهاردة.

فمن خلال المقال ده هنتعرف على مواصفات ومميزات وأسعار كل تليفزيونات Syinix المتوفرة حاليًا في السوق المصري واللي بتتمتع بإمكانيات رائعة وتنافسية عالية جدًا، ولو أي تليفزيون من اللي هنتكلم عنهم عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع 

أبرز تليفزيونات Syinix على ياقوطة

تليفزيون Syinix قطر ٣٢ بوصة جودة HD بريسيفر مدمج

أول تليفزيونات Syinix اللي هنتكلم عنها هو تليفزيون ٣٢ بوصة بجودة HD وبدقة ١٣٦٦ × ٧٦٨ بيكسل بزاوية رؤية ١٧٨ × ١٧٨ درجة والي بيتميز بمجموعة كبيرة من المميزات زي إنه بيدعم صوت ستريو دولبي بنظام صوتي دولبي بالاعتماد على سماعتين بقوة ١٠ وات مدعومتين بمؤثرات صوتية وإكوالايزر، وبيتميز التليفزيون بمجموعة كبيرة من المنافذ منهم منفذين HDMI ومنفذ USB ومنفذ للسماعات الخارجية ومنفذ للإنترنت ومنفذ لدخل الصوت ده غير منافذ كابل الدش أو الهوائي وكمان منفذ بصري، والتليفزيون فيه ريسيفر مدمج وبيتمتع بخاصية i-Cast اللي من خلالها تقدر تعرض أي حاجة من الموبايل على الشاشة، وكمان عليها ضمان سنتين.

اتعرف على عروض أسعار تليفزيون Syinix قطر ٣٢ بوصة بريسيفر مدمج من هنا.

تليفزيون Syinix قطر ٣٢  بوصة بريسيفر Yalla OSN

نفس التليفزيون اللي فات تقريبًا مع اختلاف إن معاه هدية ريسيفر Yalla OSN باشتراك مجاني لمدة 3 شهور.

اتعرف على عروض أسعار تليفزيون Syinix بقطر 32 بوصة بريسيفر Yalla OSN من هنا.

تليفزيون Syinix الذكي ٤٣ بوصة FHD بريسيفر مدمج

واحد من أبرز التليفزيونات في الفئة السعرية دي وده لتمتعه بمجموعة كبيرة جدًا أبرزها إنه معتمد من جوجل يعني بيشتغل بنظام تشغيل اندرويد ٩٫٠ هيحصل على مختلف تحديثات جوجل تي في اللي جايه، وعشان دعم النظام ده بأفضل صورة فبييجي معاه ريموت كنترول ذكي بيدعم مختلف تطبيقات البث الشهيرة مع دعمه للتحكم الصوتي من خلال الريموت وكمان التليفزيون بيدعم اللغة العربية وبيدعم بلوتوث ٥، ده غير إن الذاكرة الداخلية للتليفزيون سعتها ٨ جيجابايت.

التليفزيون نفسه بقطر ٤٣ بوصة بجودة Full HD بتقنيات بصري ممتازة وكمان تقنيات صوتية أكتر امتياز بفضل دعمه لتقنية دولبي اللي بتوفر نظام صوتي مجسم ونقي، والتليفزيون فيه مجموعة كبيرة جدًا من المنافذ المختلفة وكمان فيه ريسيفر داخلي مدمج.

اتعرف على عروض أسعار تليفزيون Syinix الذكي ٤٣ بوصة من هنا.

تليفزيون Syinix الذكي بدون حواف ٥٠ بوصة 4K Ultra HD

واحد من أفضل التليفزيونات اللي ممكن تشتريها في الفئة السعرية دي على الإطلاق وده لأنه بجد تليفزيون مش عادي وده بيظهر بمجرد لنظر لتصميمه اللي من غير حواف عشان يوفر مساحة عرض كاملة للشاشة من غير أي حواف حواليها، ومع دعمه لجوجة 4K Ultra HD بأفضل إمكانياتها ومع الصوت المجسم من دولبي هتتفرج على أي حاجة وكأنك عايش جواها، التليفزيون ذكي بيعتمد على نظام تشغيل اندرويد بنفس إمكانيات التليفزيون اللي فات وكمان فيه ريسيفر مدمج.

اتعرف على عروض أسعار تليفزيون Syinix الذكي ٥٠ بوصة من هنا.

تليفزيون Syinix الذكي بدن حواف ٥٨ بوصة 4K Ultra HD

الأفضل من بين تليفزيونات Syinix وواحد من التليفزيونات المنافسة بقوة في الفئة السعرية دي، والتليفزيون مش بيختلف عن إصدار ٥٠ بوصة إلا من حيث القطر اللي بيبلغ ٥٨ بوصة، يعني نفس الإمكانيات الممتازة من التليفزيون اللي فات وبشاشة أكبر كمان.

اتعرف على عروض أسعار تليفزيون Syinix الذكي ٥٨ بوصة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف تليفزيونات Syinix المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف التليفزيونات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

2 thoughts on “مواصفات وأسعار تليفزيونات Syinix الجديدة المتوفرة على ياقوطة”

  1. smart says:

    جميل جدا بالتوفيق

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *