4 من أفضل بوتاجازات رويال جاز على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

بوتاجازت رويال جاز من البوتاجاز اللي قدرت تستحوذ على إعجاب كتير من المستخدمين خلال السنين اللي فاتت وده لإنها بتقدر تجمع كل اللي محتاجاه ست البيت أو حتى الطباخين المحترفين في بوتاجاز واحد بيتمتع بإمكانيات ممتازة وأمان عالي جدًا، وفي المقال ده هنتعرف على أربعة من أفضل بوتاجازات رويال جاز المتوفرة على ياقوطة واللي بتتمتع بأفضل الإمكانيات الممكنة.

لو أي بوتاجاز من بوتاجازات رويال جاز اللي هنتكلم عنها عجبك، هتقدر تطلبه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلك لحد باب البيت وكمان تقدر تشتري المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

أفضل بوتاجازات رويال جاز على ياقوطة

بوتاجاز رويال جاز كريستال ٩٠ سم بمروحة

واحدة من أفضل بوتاجازات رويال جاز في الفئة السعرية دي ومن البوتاجازات المنافسة بقوة في فئته رغم إنه بينقصه شوية عوامل زي الشاشة الديجيتال مثلًا، ولكنه إجمالًا كويس جدا لعدة عوامل بتبدأ من المواد المستخدمة في صناعته واللي بعتمد على الصلب غير القابل للصدأ مع الاعتماد على أجود أنواع حديد الزهر في صناعة القعدات والشعلات.

البوتاجاز فيه فرن كبير جدًا وبفضل المروحة الداخلية فبقدر يسوي الأكل بالتساوي وكمان فيه شواية بموتور كهربائي، والميزة إنك تقدر تحكم في كل واحدة منهم بقرص تحكم مختلف يعني تقدر تشغل الاتنين في نفس الوقت، البوتاجاز مصنوع بتكنولوجيا إيطالية وإمكانياته العامة ممتازة جدًا وفعلًا واحد من بين الأفضل في فئته السعرية.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز رويال جاز كريستال ٩٠ سم من هنا.

بوتاجاز رويال جاز كريستال بشاشة ديجيتال ٩٠ سم

مواد تصنيع بجودة عالية جدًا تعيش لسنين طويل بفضل المزيج المستخدم من الستانليس ستيل والزجاج المقوى العاكس وحديد الزهر واللي كل واحد منهم مستخدم في مكانه صح عشان يوفر شكل شيك جدًا وكمان عمر طويل، البوتاجاز خمس شعلات مقاس ٩٠ سم بيتميز بفرن كبير بغرفة احتراق إيطالية وكمان شواية كهربائية بمحرك قوي وفيه زر منفصل للتحكم في الفرن والشواية، أما المروحة الكبيرة جدًا اللي جوا الفرن فهتساعد على تسوية الأكل بشكل ممتاز من غير أي اختلافات في التسوية أو التسخين.

البوتاجاز بيعتمد على شاشة ديجيتال لتوضيح درجة الحرارة أو الميقاتي وفيه ميقاتي وإضاءة داخلية، والمقابض مصنوعة بالكامل من الاستانليس ستيل عشان تضمن عمره الطويل، والبوتاجاز عليه ضمان خمس سنين كاملين.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز رويال جاز كريستال بشاشة من هنا.

بوتاجاز رويال جاز ٥ شعلات شاشتين بمستشعر حرارة ديجيتال

واحد من أفضل بوتاجازات رويال جاز ومن غير شك من أفضل البوتاجازات في الفئة السعرية دي، فالبوتاجاز بيجمع ما بين قوة التصنيع والعملية والخدمة الشاقة، أولا البوتاجاز بيعتمد على الصلب غير القابل للصدأ في صناعة الهيكل والمقابض بالكامل ولأنه غير لامع فده بيخلي شكل البوتاجاز شيك جدًا، وبتزيد الشياكة مع الاعتماد على الزجاج العاكس اللي زي المراية.

وعشان الصلابة والعمر الطويل فالبوتاجاز بيعتمد على شبكات من الحديد المصبوب، والفرن والشواية والشعلات كلها إيطالي معمولة بأعلى جودة تصنيع، والبوتاجاز فيه شاشتين ديجيتال واحد لمستشعر الحرارة الرقمي اللي بيقولك درجة الحرارة والتانية عشان الميقاتي الرقمي، وطبعًا بيعتمد على إشعال ذاتي كامل مش بس للشعلات لا وكمان للفرن والشواية.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز رويال جاز بشاشتين ديجيتال من هنا.

بوتاجاز رويال جاز ماستر شيف برو

في البوتاجاز ده رويال شيف ضرب كل حاجة في اتنين، سواء كنا بنتكلم عن القوة أو المتانة أو الشياكة أو الإمكانيات الممتازة أو كنا بنتكلم عن الشاشات الديجيتال والماوح الداخلية، فالبوتاجاز ده جمع كل اللي ممكن تحلم بيه ست البيت والطباخين المحترفين زي الستانليس ستيل عالي الجودة المستخدم في الهيكل والرفوف والمقابض كلها وزي الفرن الضخم اللي يعتبر من أكبر الأفران في البوتاجازات المنافسة واللي بيتمتع بقوة ممتازة وفيه مروحتين عشان أفضل تسوية ممكنة وكمان الشواية قوية جدًا وممكن استخدام أكتر من سيخ ده غير الباسكت رول اللي بيخليك تشوي بطرق احترافية.

البوتاجاز فيه شاشتين منهم واحدة للتحكم الكامل في البوتاجاز ومعرفة درجة الحرارة والإمكانيات أو الوظائف اللي شغالة وكمان فيه شاشة تانية للميقاتي الرقمي، ده غير إنه بيتميز بكل عناصر الأمان الممكنة.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز رويال جاز ماستر شيف برو من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف بوتاجاز رويال جاز المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف البوتاجازات المتوفرة على ياقوطة من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *