10 من أحسن الشنط لكل الاستخدمات على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

مهما كانت الشنطة اللي انت محتاجها سواء شنطة رياضية للجيم أو النادي أو شنطة لابتوب أو شطة سفر أو غيرها هتلاقيها على ياقوطة وفي المقال ده تحديدًا.

ولو أي منتج عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع

مجموعة من أبرز الشنط المنوعة على ياقوطة

الشنط الرياضية للجيم والنادي

الشنطة الرياضية Parkhood من أديداس 

لو بتحب الشنطة تتشال على الضهر مش الكتف وتكون من براند معروف اسمه بيساوي الجودة والكفاءة، وتكون عملية جدًا ومريحة كمان فالشنطة دي هي شنطة الجيم المثالية اللي تقدر تعتمد عليها وانت مطمن.

اتعرف على عروض أسعار شنطة أديداس الرياضية من هنا.

الشنطة الرياضية متعددة الاستخدامات من اوريس

الشنطة دي من شنطة الجيم بس دي كمان عملية جدًا للنادي والرحلات والتخييم والاستخدامات المتعددة الممتازة من اوريس، شنطة جذابة جدًا ومصنوعة من مواد عالية الجودة وبتتميز بتصميمات عصرية ومجموعة كبيرة من الجيوب المختلفة ده غير إنه ممكن تتمسك أو تتشال على الكتف أو على الضهر وكمان مناسبة للجنسين ولكل الأعمار.

اتعرف على عروض أسعار الشنطة الرياضية متعددة الاستخدامات من هنا.

الشنطة الرياضية Dsb-002 من ديدوس

أهم حاجة بتميز الشنطة دي هو حجمها الكبير والجيوب الكتير المختلفة والمتعددة الاستخدامات اللي موجودة، الشنطة سوستتها على شكل حرف U وفيها جيب أساسي بيخليك تقدر تركبها في أي شنطة سفر، أما جيوبها فمتعددة الاستخدامات زي إن فيها جيوب على كل جانب من جوانبها مع قماش من الشبك عشان التهوية وكمان جيب أساسي في النص ده غير الجرابات المتعددة، وكمان فيها مقابض قوية ومختلفة عشان سهولة مسكها في الإيد أو شيلها على الكتف.

اتعرف على عروض أسعار شنط ديدوس الرياضية من هنا.

شنطة نادي أو شنطة رياضية دفل بوليستر

بتتوفر الشنطة دي بتصاميم جذابة ومتنوعة بتناسب كل الأذواق والاهتمامات، والشنطة معمولة من البوليستر وبتتميز بإن سعرها مناسب جدًا مع إنها متعددة الاستخدامات وعندها قدرة كويسة على تحمل مشاق الاستخدام.

اتعرف على عروض أسعار شنطة دفل بوليستر متعددة الأشكال من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الشنط الرياضية المتوفرة على ياقوطة.

شنط اللابتوب والتابلت 

شنطة لابتوب Meinaili

بتجمع الشنطة دي بين عناصر كتير أوي خليتها من أفضل شنط اللابتوب المتوفرة على ياقوطة وده لانها بتجمع بين الخامات القوية جدًا والصناعة المتميزة والدقيقة وقدرتها على مقاومة المياه اللي بتحافظ على جهازك مهما كانت كمية المياه اللي نزلت على الشنطة، وكمان بتضيف على ده العملية لأن الشنطة مزودة بمجموعة كبيرة جدًا من الجيوب اللي بتقدر فيها تشيل حاجات كتير ومنها أكتر من جهاز زي اللابتوب والموبايل والتابلت واللي مش هتخاف عليهم لو الشنطة اتخبط تلانها مقاومة للصدمات.

اتعرف على عروض أسعار شنط اللابتوب من Meinaili من هنا.

شنطة لابتوب Biaowang

من شنط اللابتوبات اللي حققت انتشار كبير خلال الفترة اللي فاتت وبتوفر الشركة دي مجموعة متنوعة على مستوى التصميمات والألوان وكلها بتجتمع من حيث دعمها ضد المياه والمتانة المتميزة في الصناعة وكمان الجيوب وأماكن الحفظ الكتير، ده غير منفذ الشحن USB ومنفذ توصيل السماعات كمان.

اتعرف على عروض أسعار شنط اللابتوب من Biaowang من هنا.

شنطة لابتوب جلدية مقاومة للمياه والصدمات

من بين الشنط الممتازة واللي برضه بتحمع بين المتانة والتصميم الجذاب، الشنطة دي واللي بتقدم التصميم الجذاب من خلال الجمع بين البساطة وبين الاعتماد على الجلد في تبطين وصناعة هيكلها الخارجي بالكامل، وبتقدم المتانة من خلال التبطين القوي جدًا اللي بيخليها مقاومة للصدمات وكمان حرفية الصناعة اللي بتخليها مقاومة للمياه، وطبعًا ده مش بيخلى من العملية اللي بتقدمها الشنطة من خلال الجيوب المتعددة اللي تقدر تحفظ فيها كل اللي تتخيله.

اتعرف على عروض أسعار شنط اللابتوب الجلدية من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف شنط اللابتوب المتوفرة على ياقوطة من هنا.

 شنط سفر وشنط منوعة

شنطة أدوات الأطفال والرضاعة من Sunveno

لو لسا مامي جديدة وبتتحركي بابنك كتير فأنتي أكيد محتاجة للشنطة دي اللي من خلاها هتقدري تنظمي كل حاجة ليها علاقة بالبيبي في مكان واحد بتنظيم ممتاز، الشنطة فيها أماكن داخلية وخارجية وجانبية تقدري تشيلي فيها كل اجة زي الأزايز الصغيرة والبيبرونات والحفاظات النضيفة وحتى اللي اتوسخت كمان ده غير أماكن كتير مختلفة فعلا تستوعب كل حاجة ليها علاقة بطفلك ده غير إن فيها أماكن لحفظ حاجتك الشخصية زي المحفظة وسلسلة المفاتيح، والشنطة معمولة من قماش مضاد للمياه وفيها أماكن مدعومة عشان الحفاظ على درجة حرارة السوايل ومنع تسرب المياه والسوائل المختلفة.

اتعرف على عروض أسعار شنطة البيبي من Sunveno من هنا.

حقيبة الرحلات والمدرسة الاسطوانية متعددة الاستخدام

الشنطة المثالية اللي رغم سعرها المناسب جدًا إلا إنها عبقرية وده لإنها متعددة الاستخدامات يعني تصلح للاستخدام في المدرسة وتصلح كمان للسفر والرحلات الخفيف والمغامرات، الشنطة معمولة من القطن الكثيف السميك مع خياطة من الجلد، وبتتميز بإن فيها أماكن متعددة منها المخصص للابتوب والميني لابتوب أو التابلت وكمان فيها أماكن للمحفظة والموبايل والمفاتيح وغيرها، وكمان تقدر تحط فيها احتياجاتك أو هدومك الخفيفة للسفر القصير والرحلات.

اتعرف على عروض أسعار شنطة الرحلات والمدارس متعددة الاستخدامات من هنا.

شنطة سفر بعجلات مقاس ٢٠ بوصة من جيه بي

الشنطة المثالية مقاس ٢٠ بوصة بسعة ٤٠ لتر واللي بتتميز باعتمادها على مادة ABS اللي بتجمع بين الخفة والمتانة، والشنطة بتعتمد على أربع عجلات للحركة بسلاسة وسهولة وكمان فيها بطانة داخلية للحماية ده غير إن فيها أقفال لحماية محتوياتها الداخلية من السرقة.

اتعرف على عروض أسعار شنطة السفر بعجلات مقاس ٢٠ من جيه بي من هنا.

اتعرف على عروض مختلف أسعار الشنط المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *