أكتر سخانات المياه الكهربائية مبيعًا على ياقوطة في 2020

كتب: خالد عاصم

هنتعرف النهارده على أشهر وأكتر سخانات المياه الكهربائية مبيعًا على ياقوطة خلال عام ٢٠٢٠ وراعينا إننا نتكلم عن موديلات متنوعة من حيث الأسعار والإمكانيات والشركات، ولو أي سخان من السخانات دي عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع

أكتر سخانات المياه الكهربائية مبيعًا على ياقوطة لسنة ٢٠٢٠

سخان المياه الكهربائي ميكانيكال ٥٠ لتر من أوليمبيك جروب

واحد من أكتر سخانات المياه الكهربائية شهرة وشيوع على ياقوطة، والسخان بيتميز بتصميم أنيق وسعة كبيرة ٥٠ لتر وبيتميز بقوة بتخليه يقدر يسخن المياه بسرعة جدًا وفي وقت قياسي، والسخان كمان مدعوم بإمكانيات حماية كبيرة يعني استخدام آمن وسريع وبكمية مياه كبيرة.

اتعرف على عروض أسعار سخان المياه الكهربائي ميكانيكال من أوليمبيك جروب من هنا.

سخان مياه كهربائي O’Pro 30 سعة ٣٠ لتر من اتلانتك

سخان متميز بسعر متميز، بيتضمن سخان O’Pro 30 بمجموعة من المميزات الرائعة أبرزها خواص الحماية المتعددة زي نظام تربو ونظام ماغنسيوم انود وكمان طلاء المينا المتميز ودي كلها أنظمة حماية ضد التآكل وبتعمل على توفير حماية أكبر للخزان، الشخان بيتميز بسهولة التركيب وكمان التصميم الرائع الانسيابي اللي بيخليه يناسب أي مساحة صغيرة، السخان كمان بيتميز بصمام أمان لتخفيف الضغط وكمان عزل كهربائي للأنابيب المختلفة، ده غير إنه مش ضار إطلاقًا ومش بيبث أي غازات مضرة وكمان موفر في الكهرباء.

اتعرف على عروض أسعار سخانات المياه الكهربائية من أتلانتك من هنا.

سخان المياه الكهربائي Galaxia ٣٠ لتر من يونيفرسال

أسباب كتير بتخلي السخان ده من أكتر سخانات المياه مبيعًا وشعبية على ياقوطة، منها إنه بيقدر في ١٨ دقيقة بس إنه يسخن سعته كاملة التلاتين لتر، وكمان بيتميز بتوفيره لاستهلاك الطاقة ده عير إنه بيتميع بمعاملات أمان مختلفة، الجسم لداخلي للسخان مطلي بمسحوق الميان مع مادية التيتانيوم وجسمه الخارجي مصنوع من الصاج السميك.

اتعرف على عروض أسعار سخانات Galaxia من يونيفرسال من هنا.

سخان مياه كهرباء بشاشة ديجيتال سعة ٥٥ لتر من تورنيدو

شركة تورنيدو من الشركات اللي قدرت تفرض نفسه على سوق المنتجات الكهربائية الاستهلاكية في مصر، وبتقدم الشركة مجموعة كبيرة من سخانات المياه الكهرباء اللي بتتميز كلها بمميزات ممتازة، السخان ده سعة ٥٥ لتر وبيتميز بشاشة ديجيتال بتتضمن إمكانية إظهار الأخطاء الخاصة بالتشغيل وكمان بتوضح درجة حرارة السخان، التحكم في السخان بيتم عن طريق ٣ مفاتيح لمس وبيتميز السخان بأنه عنصر التسخين مصنوع من الاستانليس ستيل، أما الأجزاء الخارجية للسخان فمعالجة ضد ترسب الأملاح وحماية ضد بخار المياه والرطوبة، السخان كمان بيتميز بعناصر حماية كتير وكمان بيتميز بأقل معدل استهلاك للكهرباء.

شوف عروض أسعار سخانات المياه الكهربائية من تورنيدو من هنا.

سخان مياه كهرباء Fresh Marina سعة ٨٠ لتر من فريش

شركة فريش واحدة من أعرق شركات الأجهزة المنزلية في مصر وبتقدر كل فترة إنها تطور من إمكانياتها وتقدم مجموعة كبيرة ومختلفة من الأجهزة الممتازة، وبيتميز سخان Fresh Marina بسرعة كبيرة ٨٠ لتر ورغم سعته الكبيرة فهو بيوفر حوالي ٢٥ % من استهلاك الطاقة بالمقارنة بالسخانات التانية نفس السعة وكمان سريع في التسخين بشكل ملحوظ، السخان بيتميز بعمود مغنسيوم بحماية كهروكيميائية كاملة وكمان الخزان الداخلي نفسه معالج بطبقة إيناميلد المضادة للصدأ وكمان السخان بمزود بثيرموستات بحماية مزدوجة.

اتعرف على عروض أسعار سخانات المياه الكهربائية من فريش من هنا.

اتعرف على عروض أسعار سخانات المياه الكهرباء المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *