أفضل الأدوات لسهرة شتوية دافئة مع ياقوطة

كتبت: منى عوض

لسعة برد الشتاء بدأت تظهر في الجو العام وده إحساس مفضل عند كتير مننا، ده لأن خلاص ريحة الجو بتبقى مميزة وكمان سهرات الشتاء بتبقى مميزة.

عشان كده هنتعرف من خلال ياقوطة على أهم وأفضل الأدوات لسهرة شتوية دافئة، ولو عجبك أي حاجة من اللي هنستعرضها وحبيت تشتريها تقدر تعرف أحسن سعر ليها وتقدر كمان تطلبها من خلال موقعنا وهتوصل لحد باب بيتك أو المكان اللي أنت عايزه في أسرع وقت ممكن.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

تليفزيون ألترا ٣٢ بوصة

التليفزيون بقى جزء مهم في أي بيت وأي سهرة بشكل عام، وعشان كده اختارنا تلفزيون ألترا UT32U المميز اللي بيجي بحجم مناسب يصل إلى ٣٢ بوصة وكمان بيقدم صور بجودة متميزة وتفاصيل واضحة وألوان مشبعة.

ممكن تشوف تلفزيون ألترا ٣٢ بوصة من هنا.

بلاي ستيشن 4

ممكن تقضي سهرة ممتعة أيضًا من خلال ألعاب البلاي ستيشن اللي بتفتحلك عالم جديد ومتميز من المتعة والترفيه.

ممكن تشوف بلاي ستيشن 4 من هنا.

سماعات بوز ساوند تتش اللاسلكية

السماعات دي هتخليك تستمتع بتجربة استماع ممتعة جدًا ومالهاش مثيل، فهي بتيجي بمجموعة متميزة من الإمكانيات زي مثلاً إمكانية توصيل السماعة بأي جهاز ذكي من خلال البلوتوث أو من خلال كابل AUX أو ممكن توصلها بالإنترنت من خلال تقنية الواي فاي، ده بجانب إنك ممكن تتحكم في السماعة عن بعد من خلال جهاز تحكم عن بعد.

ممكن تشوف سماعات بوز ساوند تتش اللاسلكية من هنا.

نظارات ثلاثية الأبعاد

النظارات ثلاثية الأبعاد، أو زي ما ناس كتير تعرفها باسم نظارات الواقع الافتراضي، هتخليك تستمتع بتجربة مشاهدة متميزة وكأنك بالظبط قاعد جوا أحداث الفيلم أو الحاجة اللي أنت بتتفرج عليها.

ممكن تشوف نظارات ثلاثية الأبعاد من هنا.

ماكينة فشار كرة قدم هوم PM-1848

السهرة ماينفعش تكمل من غير فشار، عشان كدا ياقوطة اختارت ماكينة فشار هوم اللي واخذه شكل كرة قدم مميزة، واللي هتوفرلك سرعة وسهولة في الاستخدام وتحضير الفشار وكمان سهولة في التنظيف.

ممكن تشوف ماكينة فشار كرة قدم هوم PM-1848 من هنا.

ممكن كمان تختار بين تشكيلة واسعة من ماكينات الفشار من هنا.

مُسخن الأكواب

مُسخن المشروبات بتبرد بسرعة في فصل الشتاء، بس من الممكن التغلب على الموضوع ده من خلال مُسخن الأكواب اللي هيحافظ على سخونية المشروب بتاعك عشان تقدر تستمتع بسهرتك بكل دفء وراحة.

ممكن تشوف مُسخن الأكواب من هنا.

دفاية زيت من جاك

لو فضلت بردان مش هتستمتع بسهرات الشتاء الممتعة، عشان يفضل أنه يكون عندك دفاية لتدفئة جو المنزل، وعشان كدا ياقوطة اختارتلكم دفاية زيت ٩ ريشة من جاك واللي بتكون مزودة بثلاث مستويات مختلفة لضبط درجة الحرارة ده بجانب المؤقت لمدة ٢٤ ساعة.

ممكن تشوف دفاية زيت من جاك من هنا.

ممكن تختار الدفاية الأنسب ليك من بين تشكيلة واسعة من الدفايات من هنا.

شموع معطرة

الشموع بتدي إحساس بالدفء وكمان بتضفي جو رومانسي في البيت، كل اللي عليك أنك تختار الشموع بالرائحة المفضلة بالنسبالك وتشغلها وتستمتع بالدفء والريحة الجميلة.

ممكن تشوف الشموع المعطرة من هنا.

مج حراري من جينيريك

المج الحراري بيقدر يحافظ على سخونية المشروبات أيضًا عشان تقدر تستمتع بيها وتدفيك في البرد القارس.

ممكن تشوف مج حراري من جينيريك من هنا.

الكرسي الهزاز

الكرسي الهزاز ده اختراع هايل فبجانب أنه مسلي هتلاقي أنه بيضفي عليك إحساس بهجة واسترخاء مش طبيعي، عشان كدا ياقوطة رشحته أنه يكون من الأدوات الجالبة للبهجة في السهرة الشتوية الدافئة.

ممكن تشوف الكرسي الهزاز من هنا.

دفاية هالوجين، مع بطانية بأكمام

العرض الجميل ده متاح على ياقوطة وفيه تقدر تستمتع بدفاية هالوجين المميزة بوزنها الخفيف واللي بيسهل وجودها معاك في أي مكان في الشقة، وكمان بطاينة بأكمام عشان تزود من إحساس الدفا. وطبعًا تقدر تستمتع بكل منتج منهم لوحده.

شوف دفاية هالوجين مع بطانية بأكمام من ياقوطة من هنا.

ممكن تقرأ كمان نصائح ياقوطة لشتاء دافئ في البيت.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت أن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *