تشكيلة متنوعة من ملابس الحوامل

تشكيلة-متنوعة-من-ملابس-الحوامل

كتب: أماني سمير

ستات كتير بتخاف من فترة الحمل اعتقاداً منها إن الحمل بيأثر على شكلها وشياكتها وأناقتها اللي اعتادت عليها، وأحيانًا ممكن تقل ثقتها في نفسها لإنها مش بتقدر تنوع في اختياراتها للبسها، وبتكتفي بقطع ملابس محددة لفترة الحمل، وده طبعاً ممكن يأثر على نفسيتها وربما تشعر ببعض الضيق وخصوصًا لو هي من النوع اللي بيحب التجديد دايمًا في اللبس وبتكون أم لأول مرة، ولإن ياقوطة يهمها دايماً راحتك وسعادتك جبنالك تشكيلة مميزة ومتنوعة من ملابس الحوامل المختلفة بحيث تظهري بإطلالات مختلفة، والمصنوعة من خامات خفيفة وناعمة للشعور بالراحة والإنطلاق في جو الحر والصيف، تقدري تتفرجي عليهم وتقارني بين أكثر من منتج وتختاري اللي يناسب ذوقك واحتياجاتك وتعرفي بتتباع فين وبكام قبل ماتنزلي تشتري، ولو عجبتك حاجه منهم وحبيتي تشتريها أونلاين اطلبيها وهتوصل لك لحد عندك.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

1. تيشرت مطبوع

يعتبر هذا التيشرت لوحة فنية يعبر عن كونك امرأة حامل؛ فهو يعطيكي شعور دائم بالبهجة والفرحة بقدوم المولود الجديد كلما ارتديته، وهو مصنوع من القطن ليحافظ على جلدك صحي ونظيف مما يساعد على الإحساس بالراحة طوال اليوم.

لمشاهدة تيشرت مطبوع من هنا ، السعر 115 جنيه مصري.

2. بلوزة كت

تتميز بشكلها الأنيق والجذاب رغم بساطة تصميمها، وقماشها مصنوع من القطن المطبوع عليه نقوشات بألوان زاهية ومميزة، وبها حزام من الخلف للتحكم في المقاس كما ترغبين، ولو كنتي امرأة محجبة تقدري تلبسي تحتيها شميز أبيض وجيب واسعة باللون البيج أو اللون الجملي.

لمشاهدة بلوزة كت من هنا، السعر 130 جنيه مصري.

قد يعجبك أيضًا: لزوم شنطة يوم الولادة

3. بنطلون حمل رمادي

مصنوع خصيصًا للمرأة الحامل ليناسب احتياجاتها ويتلاءم مع طبيعة جسمها؛ فهو يتميز بوسط مرن مصنوع من القطن للشعور بالراحة ولسهولة ارتدائه، ولونه رمادي فاتح تقدري تلبسي فوقيه أي تيشرت أو تونيك بأي لون من اختيارك.

لمشاهدة بنطلون حمل رمادي من هنا، السعر 230 جنيه مصري.

4. بنطلون حمل كحلي

مصنوع خصيصًا للمرأة الحامل ليناسب احتياجاتها ويتلائم مع طبيعة جسمها؛ فهو يتميز بوسط مرن مصنوع من القطن للشعور بالراحة ولسهولة ارتدائه، ولونه الكحلي كدرجة من درجات الجينز يجعله قطعة أساسية لاغنى عنه في دولابك ولونه الكحلي بيخليه يكون متناسق مع ألوان كثيرة.

لمشاهدة بنطلون حمل كحلي من هنا ، السعر 59 جنيه مصري.

5. فستان شيفون طويل

مناسب لكل امرأة حامل، مهما كان حجم جسمك سيعطيه جمال وأنوثة، وهذا الفستان يناسبك جدًا إذا كنتي امرأة محجبة، وهو مصنوع من قماش الشيفون الناعم بفتحة رقبة دائرية عميقة لسهولة ارتدائه وهو مريح في اللبس، بالإضافة إلى حزام في المنتصف ليزيد من شياكة وأناقة الفستان.

لمشاهدة فستان شيفون طويل من هنا، السعر 270 جنيه مصري.

يمكن البحث عن كل ما تريدين من ملابس ضمن تشكيلة ملابس حريمي متنوعة من خلال ياقوطة من هنا.

قد تنفد المنتجات من المتاجر – out of stock-  في أي وقت لكن غالبًا تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك إبلاغنا فى تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com في فيسبوك.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *