5 من أبرز سخانات المياه الفورية على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

خلال الفترة اللي فاتت انتشرت بشكل كبير سخانات المياه الفورية وده لتميزها بمجموعة كبيرة من المميزات وأهمها إنها بتوفر المياه السخنه بسرعة جدًا بوقت لحظي يعني مش بتحتاج تستنى لحد ما خزان يتملي زي سخانات الكهرباء العادية، وكمان بتقدر تتحكم في درجة الحرارة تحكم دقيق مع التمتع بمجموعة كبيرة من عناصر الأمام والحماية.

وفي المقال ده هنساعدك تختار السخان الأنسب لميزانيتك واحتياجاتك من بين مجموعة من أبرز سخانات المياه الفورية المتوفرة على ياقوطة اللي هنتكلم عنها النهاردة.

ولو أي سخان عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

أبرز سخانات المياه الفورية على ياقوطة

سخان المياه الفورية DHE 18/21/24 من شتيبل الترون

واحد من أبرز أنواع سخانات المياه الفورية المتوفرة على ياقوطة هو سخان DHE من شتيبل الترون واللي بيتميز بعدد كبير من التقنيات والإمكانيات المتميزة زي تقنية 4i اللي بتضمن تعويض أي عوامل بتغير درجة الحرارة وده بيحافظ على درجة الحرارة ثابتة مش بس خلال الحموم لا حتى عند غسيل الايدين وكمان بيوفر الطاقة بشكل كبير وبيوفر في استهلاك المياه بنسبة ٣٠ في الميه.

وبيتميز السخان الرقمي بغعدادات بسيطة وسهلة وبيقدر يعرض كل المعلومات على شاشته واللي بتتضمن درجة حرارة المياه المحددة ومستوى توفير واستهلاك الطاقة الحالي ودقة الشاشة كمان ده غير إمكانيات تانية كتير ممكن التحكم الرقمي فيها بسهولة شديدة جدًا.

اتعرف على عروض أسعار سخانات المياه الفورية من شتيبل الترون.

سخان المياه الفوري ٩ كيلو وات من فريش

بفضل الشاشة القابلة للمس بتقدر تتحكم بدقة في درجة حرارة المياه لحد ٥٥ درجة مئوية وبقدرة ٩ كيلو وات، وبيتميز بإنه ممكن تركيبه أعلى أو أسفل الحوض، وبيتميز بحماية ضد غليان المياه وضد تسريبها أو تسريب الكهرباء وحماية كمان ضد التشغيل بدون مياه في حالة انقطاع المياه، ده غير إن عنصر التسخين في السخان مش مغمور في المياه لمزيد من الأمان، ده غير إن فيه تحكم ذكي لاكتشاف الأخطاء والأعطال.

اتعرف على عروض أسعار سخانات المياه الفوري من فريش.

سخان المياه الفوري DEX12 Next بقوة ١٢ كيلو وات ٦ لتر في الدقيقة من كلاج

شركة كلاج الألمانية بتقدم مجموعة كبيرة ومتميزة من أفضل وأبرز سخانات المياه الفورية اللي بتجمع بين مجموعة كبيرة من الإمكانيات، والسخان ده تحديدًا بيتميز بقوة ١٢ كيلو وات يعني يقدر يسخن لحد ٦ لتر في الدقيقة الواحدة، وبتقدر تتحكم في درجة حرارة المياه بدقة وتتعرف عليها من خلال الشاشة الرقمية الكبيرة، والسخان بيتميز بإمكانيات فيها تقنيات كتير لتوفير استهلاك الطاقة بتحديد أعلى استهلاك ممكن للطاقة، ده بالإضافة لإمكانيات تانية كتير زي سبل الحماية المختلفة والتوفير في الطاقة المستهلكة ومعدل التسخين وكمان إمكانية التحكم عن بعد.

اتعرف على عروض أسعار سخان المياه الفورية DEX12 Next من كلاج من هنا.

اتعرف على عروض أسعار سخانات كلاج من هنا.

سخان Blue S الرقمي ٢٤ كيلو وات من فيتو

بتوفر شركة فيتو مجموعة واسعة من سخانات المياه الفورية المتوفرة كلها على ياقوطة، ومنها اخترنا ليكم سخان Blue S الرقمي بقوة ٢٤ كيلو وات واللي مش بس بيتميز بالقوة الهائلة دي اللي بتوفر مياه سخنه في كل وقت وبأسرع وقت ممكن، لا بيتميز بإمكانيات تانية كتير زي التحكم في درجة الحرارة بدقة بين ٢٠ درجة مئوية لحد ٦٠ درجة مئوية، وبيتميز السخان بمستشعر مدمج عشان يكشف التغييرات في درجة حرارة المياه ويعدلها تلقائيًا.

اتعرف على عروض أسعار سخان Blue S من فيتو من هنا.

اتعرف على عروض أسعار سخانات فيتو من هنا.

سخان المياه الفوري DSK-85EL من بومان

من خلال سخان DSK-85EL من بومان بتقدر تتحكم في درجة حرارة المياه من ٣٨ درجة لحد ٦٠ درجة وبقوة لحد ٨٫٥ وات وكل ده مع توفير للطاقة بمستوى A، وبتميز السخان بوحدة تسخين داخلية من الستانليس ستيل عشان يضمن الجودة والعمر الطويل والحماية ودي بتعتبر سمة واحدة من سمات الحماية اللي بيتميز بيها السخان وأهمها إنه بيفصل أوتوماتيك بمجرد انقطاع المياه.

اتعرف على عروض أسعار سخان DSK-85EL من بومان من هنا.

اتعرف على عروض أسعار سخانات بومان من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف أنواع سخانات المياه المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *