٦ من أفضل حوامل الموبايلات للسيارات على ياقوطة

كتبت: منى عوض

الموبايلات بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، عشان كده كل يوم عالمها بيشهد حاجة جديدة سواء بقى إصدار هواتف جديدة أو إصدار إكسسوارات جديدة زي الباور بانك مثلًا أو حوامل الموبايلات اللي بتاخد أشكال كتير وجديدة.

ولإننا في ياقوطة بنهتم نقدم كل يوم حاجة جديدة ومفيدة. هنتكلم النهارده عن أفضل حوامل الموبايلات للعربية بتاعتك، مش حوامل عادية ﻷ حوامل مزودة بشواحن يعني 2 × 1 عشان توفر عليك وقت وجهد وفلوس وتضمن كمان إن موبايلك هيفضل مشحون على طول ومش هتخسره في أي وقت بشكل مفاجئ، ولو عجبك أي حامل موبايل من اللي هنتكلم عنهم وحبيت تشتريه تقدر تعرف أحسن سعر ليه وتقدر كمان تطلبه من خلال موقعنا وهيوصل لحد عندك في أسرع وقت.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.

*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا إن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع.

حامل موبايل مع شاحن لاسلكي

حامل الموبايل ده هتقدر تركبه وتستخدمه بكل سهولة في عربيتك، ومش هياخد حيز كبير ﻷن حجمه صغير، مش بس كده ﻷ أنت كمان هتقدر تشحن من خلاله الموبايل ﻷنه مزود بشاحن لاسلكي بيتميز بتقنية الشحن السريع، يعني من الآخر الحامل ده اتنين في واحد.

ممكن تشوف حامل موبايل مع شاحن لاسلكي من هنا.

حامل موبايل وشاحن سيارة وايرلس من جينيريك

حامل الموبايل ده حامل وشاحن وايرلس في نفس الوقت، ومن الضروري كمان ذكر إنه بيقدم تجربة شحن سريع للعديد من الهواتف المحمولة، وبشكل خاص مع هواتف سامسونج وأيفون. وكمان بيتوافق مع قدرة 5 وات و 7.5 وات و 10 وات، بيحتاج إلى هواتف مزودة بتقنية الشحن اللاسلكي عشان تقدر تستخدم معاها النوع ده حوامل الهواتف.

ممكن تشوف حامل موبايل وشاحن سيارة وايرلس من جينيريك من هنا.

حامل موبايل على تابلوه السيارة من روك

حامل الموبايل ده من روك مزود بالقدرة على شحن الهواتف المحمولة من خلال شحن الوايرلس بقدرة 10 وات ومن خلال منفذ USB واحد فقط موجود فيه. والجدير بالذكر أيضا إن الحامل ده متوافق مع موبايلات iPhone X/8 Plus/Samsung Galaxy S8/Note 8

ممكن تشوف حامل موبايل على تابلوه السيارة من روك من هنا.

حامل موبايل HWC1

الحامل ده مزود بشاحن لاسلكي بقدرة 5 وات و 7.5 وات، وقادر على شحن موبايلات اﻷندرويد المزودة بتقنية الشحن اللاسلكي بس.

ممكن تشوف حامل موبايل HWC1 من هنا.

حامل وشاحن موبايل من برويليو

شاحن الوايرلس الملحق بالحامل ده من بروبليو قادر على شحن كافة أنواع الموبايلات بشرط إنها تكون مزودة بتقنية الشحن اللاسلكي عشان تقدر توصل الموبايل مع الشاحن بكل سهولة.

ممكن تشوف حامل وشاحن موبايل من برويليو من هنا.

حامل وشاحن لاسلكي للهواتف المحمولة من Awei

الحامل ده 2 × 1 ﻷنه بجانب وظيفته المتمثلة في حمل الموبايل على تابلوه العربية، هتلاقي إنه مزود بخاصية الشحن اللاسلكي السريع بقدرة 10 وات و 2 أمبير، بشرط إن الموبايل يكون مزود بتقنية الشحن اللاسلكي عشان تقدر تستخدم معاه الشاحن ده بكل سهولة.

ممكن تشوف حامل وشاحن لاسلكي للهواتف المحمولة من Awei من هنا.

ممكن تعرف إزاي تدلع موبايلك مع ياقوطة من هنا.

ممكن تشوف كمان أهم الإكسسوارات المبتكرة للموبايل والتابلت من هنا.

ممكن تشوف مميزات وعيوب الشاحن اللاسلكي وأهم موديلاته من هنا.

ممكن كمان تشوف دليل ياقوطة الكامل لمعرفة الفرق بين الموبايلات الأصلية والموبايلات المزيفة.

وشوف كمان دليل ياقوطة لاختيار هاتف بأفضل كاميرا.

أما المقال ده بقى فهتلاقي إن ياقوطة قررت تقدملك من خلاله أهم النصائح لتحقيق الاستخدام الأمثل للبطاريات.

وممكن تشوف كمان دليل ياقوطة لاختيار الباور بانك المناسب.

دلوقتي تقدر تحمي موبايل من السرقة والضياع من خلال شوية تقنيات حديثة ياقوطة سلطت الضوء عليها في المقال ده.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

منى عوض، كاتبة بقالي أكتر من سنتين، بكتب عادة عن التكنولوجيا اللي بقت جزء لا يتجزأ من حياتنا اليومية، وبحب دايمًا أني أقرأ وأدور كويس جدًا عن كل حاجة قبل ما أكتب عنها عشان أكون متأكدة من كل معلومة بكتبها ولو حسيت إن المعلومات اللي لاقيتها على الإنترنت مش كافية ببدأ أنزل وأسأل سواء أشخاص جربوا الحاجة دي أو في الأماكن اللي بتكون متخصصة في بيع الحاجة اللي بكتب عنها.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *