٦ من أشهر البوتاجازات بلت ان الكهربائية والغاز على ياقوطة

كتب: خالد عاصم

كتير من الناس دلوقتي بيفضلوا الاعتماد على البوتاجازات بلت ان لأسباب عديدة مختلفة رغم ارتفاع أسعارهما مقارنة بالبوتاجازات العادية ورغم إنها مش بتتضمن أفران، وده لانها مش بس عملية وقوية دي كمان عنصر مهم من عناصر المطبخ العصري اللي بيعتمد على دمج كل جهاز من الأجهزة داخل تصميم المطبخ بالكامل، وكمان لأنها عملية جدًا وبتتمتع بعوامل أمان مش موجودة حتى في أفضل البوتاجازات العادية.

وفي المقال ده هنتعرف على مجموعة من أشهر البوتاجازات بلت ان المتوفرة على ياقوطة عشان تختاز منها اللي يناسبك من الكهربائي أو الغاز وبعدد شعلات مختلف، ولو أي بوتاجاز من اللي هنتكلم عنهم عجبكم هتقدروا تطلبوه من خلالنا في ياقوطة وهيوصلكم لحد باب البيت وكمان تقدروا تشتروا المنتجات دي بالتقسيط من خلال شهري أول وأسهل تطبيق للتقسيط في مصر واللي مش بيحتاج منك غير صورة البطاقة وصورة إيصال مرافق وبس، ومن غير زيارة ولا ضامن واستمتع كمان بتوصيل مجاني لكل مشترياتك من خلاله.

*أسعار المنتجات في المقال هي الأسعار المدرجة في المتاجر وقت نشر المقال، الأسعار متغيرة صعودًا وهبوطًا وفقًا لحركة الأسواق.
*المنتجات المرشحة بناءً على الأكتر شهرة والأكتر مبيعًا من خلال مستخدمين ياقوطة. وليس شرطًا أن يكون كل الأكتر شهرة، أو الأكتر مبيعًا هو الأفضل من حيث الجودة، والسعر، وخدمة ما بعد البيع 

أشهر البوتاجازات بلت ان على ياقوطة

بوتاجاز بلت ان زجاج وسيراميك ٨٠ سم من زانوسي

مش بس بوتاجاز عملي ومتميز لا ده كمان شيك جدًا وهيمثل قطعة ديكور رائعة في المطبخ، البوتاجاو بيعتمد على الكهرباء باستهلاك بيوصل لحد ٧٨٠٠ واط، وبيتميز بسلك كهرباء طويل طوله ١٫٥ متر، وبيتميز البوتاجاز بمجموعة من المميزات المختلفة أولها صناعته اللي بتعتمد على الزجاج والسيراميك، وإنه بيعتمد على اللمس في التشغيل، مع توفر عناصر تحكم بإضاءة ده غير إن فيه خاصية التسخين التلقائي السريع وميقاتي للإيقاف التلقائي وطبعًا فيه عناصر أمان مختلفة زي قفل الأمان للأطفال.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان زانوسي ٨٠ سم من هنا.

بوتاجاز بلت ان سيراميك كهربائي من بيكو

واحد من افضل بوتاجازات بلت ان الكهربائية المتوفرة على ياقوطة واللي بتدعمه شركة بيكو الشهيرة بمجموعة ممتازة من التقنيات، البوتاجاز مصنوع من السيراميك والزجاج لحمايتك من درجات الحرارة العالية خلال الاستخدام وكمان فيه نظام تبريد، ده غير طبعًا ميقاتي للتشغيل والإيقاف وقفل الأطفال، البوتاجاز بيعتمد على الكهرباء وفيه عداد ديجيتال لدرجة الحرارة.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان سيراميك كهربائي من بيكو من هنا.

بوتاجاز بلت ان غاز ٥ شعلة من تورنيدو

لو بوتاجازات بلت ان الكهربائية مش هي المناسبة ليك لاستهلاكها العالي للكهرباء فممكن تزود مطبخك ببوتاجاز بلت ان غاز زي ده من تورنيدو، البوتاجاز بيعتمد على خمس شعلات ماركة سباف الإيطالية والشعلة الوسطى ثلاثية لقوة تسخين جبارة، وبيمتاز البوتاجاز بلوحة أمامية للتحكم وفيه إشعال إلكتروني، أما صناعته فبتعتمد على الزجاج على السطح، والشعلات معمولة من الحديد الزهر.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان غاز تورنيدو ٥ شعلة من هنا.

بوتاجاز بلت ان غاز ٤ شعلة من هوفر

واحدة من ابرز الشركات في عالم الأجهزة المنزلية بتقدم لنا بوتاجاز بلت ان غاز بمقاس مثالي للمطابخ الصغيرة لأنه بتصميم مربع بمقاس ٦٠ × ٦٠، وبيعتمد البوتاجاز على أربع شعلات معمولين من الحديد الزهر اما سطح البوتاجاز فمعمول من الزجاج عشان يضمن إن محدش يتلسع في حالة لمسه لسطح البوتاجاز خلال استخدامها.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان غاز ٤ شعلة من هوفر من هنا.

بوتاجاز بلت ان ٤ شعلة من فريش

بوتاجاز مثالي على مستوى التصميم والعملية والاستخدام، البوتاجاز بيعتمد على الغاز لتشغيل شعلاته الأربعة المصنوعة من حديد الزهر وبيتمتع بتقنيات أمان مختلفة مع سهولة استخدامه من خلال لوحة التحكم الأمامية، البوتاجاز فيه إشعار ذاتي وأمان كامل وحماية من درجات الحرارة العالية.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان ٤ شعلة فريش من هنا.

بوتاجاز بلت ان غاز ٦ شعلة من زانوسي

للمطابخ الكبيرة واللي دايمًا بيعملوا عزومات كبيرة، ده هو البوتاجاز المثالي لأنه ست شعلات وبيعتمد على الغاز يعني مفيش أي استهلاك للكهرباء زي البوتاجازات الكهربائية، البوتاجاز بيتميز بإمكانيات ممتازة زي إن الإشعال الكهربائي مدمج في مقبض التحكم وكمان البوتاجاز بيقطع إمداد الغاز فورًا بمجرد ما بيحس بتعطل اللهب في أي شعلة، كمان البوتاجاز بيمتاز بكفاءة عالية جدًا مع استهلاك منخفض للغاز ده غير مزايا تانية كتير.

اتعرف على عروض أسعار بوتاجاز بلت ان غاز ٦ شعلة زانوسي من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف البوتاجازات بلت ان من هنا.

اتعرف على عروض أسعار مختلف الأجهزة المنزلية المتوفرة على ياقوطة من هنا.

*قد تنفد بعض المنتجات من المتاجر في أي وقت لكن غالبًا ما تصبح متاحة بعد فترة وجيزة، إذا صادفتك مشكلة مع أي منتج من فضلك قم بإبلاغنا في تعليق أو من خلال صفحة Yaoota.com على فيسبوك.

عن كاتب المقال

خالد عاصم مدوّن من ٢٠٠٧ ومن سنة ٢٠١٣ تخصصت في الكتابة في كل حاجه ليها علاقة بالتكنولوجيا خصوصًا الموبايلات والكمبيوتر وكمان الكاميرات. كتبت أكتر من ١٠٠٠ تقرير ومقال في مجال التكنولوجيا. بالإضافة للكتابة ليا خبرة في تسويق المنتجات الإلكترونية وده خلاني أقرّب أكتر من فهم طبيعة صناعة التكنولوجيا وسوقها، حاليًا بكتب في مواقع مصرية وغير مصرية من وأبرزها موقع مجلة ياقوطة وMobihall وMobilesgate. أول موبايل جبته كان سنة ١٩٩٩ وكان Ericsson 628 وبعده Nokia 3310 ومن ساعتها استخدمت موبايلات كتير جدًا منها سوني وسامسونج وإل جي وأيفون، واتعاملت مع كل أنظمة تشغيل الموبايلات تقريبًا من أول السيمبيان لحد أندرويد وiOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *