أزياء رمضانية

أزياء-رمضانhttp://mirziamov.ru/zaym-onlayn/

كتب: أماني سمير

تعتبر العباية هي التريند الأساسي في شهر رمضان بالنسبة لبنات وستات كتير، ومنهن من تحرص على اقتناء واحدة أو أكثر في دولابها عشان تكون دي طريقة لبسها طوال شهر رمضان، ولإن ياقوطة يهمها دايمًا إنها تجيبلك كل جديد في عالم الموضة والأزياء هنعرض عليكي تشكيلة مختلفة من العبايات ومكملات الأناقة اللي تليق معاها كي تحصلين على إطلالة مثالية لشهر رمضان، اتفرجي عليهم وشوفي اللي يناسب ذوقك واحتياجاتك وقارني بين أكثر من منتج، واعرفي بيتباع فين وبكام قبل ماتقرري تشتري، ولو عجبتك حاجة منهم وحبيتي تشتريها أونلاين اطلبيها وهتوصلك لحد عندك.

من مميزات العباية إنها واسعة وفضفاضة يعني وأنتي لابساها بتكوني براحتك وعلى طبيعتك وفي نفس الوقت بكامل أناقتك وجاذبيتك.

الإطلالة الأولى

1. عباية زجزاج مفتوحة 

أهم ما يميزها إنك تقدري تلبسي تحتيها اللي أنتي عايزاه وتنوعي بين أكتر من شكل ولون وتغيري في الاستايل زي ماتحبي، يعني ممكن تلبسي تحتيها بنطلون جينز لو خروجة مع أصحابك أو عائلتك، وتقدري تلبسي تحتيها فستان أسود لو عندك مناسبة سعيدة أو سهرة مميزة، وبكده هتخرجي بيها أكتر من مرة بشكل جديد ومختلف.

السعر 450 جنيه مصري.

لمشاهدة  عباية زجزاج مفتوحة من هنا

2. حذاء أسود لامع

حذاء أسود بكعب 5 سم لهواة الكعب العالي، يتميز بجلده المزركش اللامع المصنوع من خامات عالية الجودة، فهو يعطيكي شعور بالفخامة والتميز رغم بساطة تصميمه.

السعر 195 جنيه مصري.

لمشاهدة حذاء أسود لامع من هنا.

الإطلالة الثانية

3. عباية بحزام فوشيا

العباية السوداء قطعة أساسية في دولاب كثير من البنات والسيدات؛ جبنالك عباية سوداء بنقوشات مميزة في المنتصف مع حزام باللون الفوشيا في الوسط ليعطيها إطلالة عصرية، وهي مصنوعة من أقمشة عالية الجودة تتميز بنعومتها والراحة عند ارتدائها؛ يعني مناسبة جدًّا لجو الصيف ورمضان مع بعض.

السعر 500 جنيه مصري.

لمشاهدة عباية بحزام فوشيا من هنا.

4. حذاء فوشيا

اخترنالك باليرينا فوشيا من نفس لون الحزام لتكتمل أناقتك وشياكتك، وهي مريحة وسهلة في لبسها وده هيخليكي تحسي بالراحة والانبساط وأنك تكوني على طبيعتك من غير تكلف.

السعر 135 جنيه مصري.

لمشاهدة حذاء فوشيا من هنا.

لمشاهدة أحذية حريمي متنوعة من هنا.

الإطلالة الثالثة

5. عباية فيرساتشي

مصممة بشكل عصري وأنيق، وتتميز بألوانها الزاهية الأصفر والأبيض ويفصل بينهما شريط بتصميم بارز لخطوط فيرساتشي الشهيرة باللون الأسود والذهبي لتزيد من جمالها ورونقها، وهي بذلك مناسبة جدًّا لفصل الصيف وبكده تقدري تلبسيها في أي وقت مش بس في شهر رمضان.

السعر 600 جنيه مصري.

لمشاهدة عباية فيرساتشي من هنا.

6. حذاء أسود شمواه

مصنوع من الجلد الشمواه المعروف بشياكته وفخامته، بالإضافة لأسورة باللون الذهبي تزيد من جمال الحذاء وتجعله كقطعة فنية تحبي ارتداءها؛ لأنها تزين قدميكِ كأنك لابسه خلخال من الذهب.

السعر 170 جنيه مصري.

لمشاهدة حذاء أسود شمواه من هنا.

لمشاهدة أحذية حريمي متنوعة من هنا.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *